Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/igniss

Marketing

Ignissovi Newsletteri 2013.-2014.

"Kad će newsletter?"
"Dolazi li uskoro sljedeće izdanje?"
"Što će biti u novom newsletteru"?


Ta i još mnoga pitanja i komentari donosili su mi radost tijekom skoro godinu dana koliko sam pisao i izdavao svoj besplatni newsletter s bonus sadržajem. Broj pretplatnika i količina interesa ugodno su me iznenadili.

Ipak, polako je došlo vrijeme i za promjene. Epistolarni oblik savjeta kao u newsletteru ne odgovara budućim temama u planu, pati od raznih tehničkih problemia, te želim isprobavati i druge kanale. Već sam napomenuo da nisam pretjerano zapaljen za video-uratke, tako da ću se i dalje držati pretežno književne sfere. Kao što je knjiga pokazala, takvo eksperimentiranje je naišlo na vrlo pozitivne reakcije.

Što ovo znači za čitatelje?

A) Newsletter s ovim datumom prestaje izlaziti. Osmo izdanje bilo je i posljednje.

B) Svi dosadašnji newsletteri uobličeni su u e-knjižicu "Ignissovi Newsletteri 2013.-2014.", koju od danas možete kupiti preko stranice Lulu.com po simboličnoj cijeni od 1.69 $ (po današnjem tečaju nešto manje od 10 kn).

Knjižica je u obliku PDF datoteke i čitljiva je na svim digitalnim uređajima i platformama. Klikom na naslovnicu i zatim na "preview" možete pogledati prve 4. stranice kako biste pregledali sadržaj i prvi dio.



Ja nemam ikakav osobni kontakt s ili utjecaj nad izdavačkom platformom Lulu, no više puta sam kupovao (i tiskane i e-knjige) kod njih i moje zadovoljstvo je uvijek bilo na visokoj razini.

C) Svi čitatelji koji su se pretplatili na besplatni newsletter od njegovog početka pa do danas dobit će e-knjižicu besplatno putem e-maila negdje u nedjelju 06.07. ujutro (svaka paralela s misom je slučajna belj ).

D) Kako ovo ne bi bio slučaj tipa "prošla baba s kolačima", popis pod C uključuje i sve čitatelje koji se prijave na newsletter do kraja subote 05.07., dakle do sutra u ponoć.


Update: newsletter je poslan na sve e-mail adrese prijavljene do nedjeljnog jutra 06.07. Ako ste se prijavili do tada i niste ga dobili, samo se javite pa ću vam ga ponovno poslati.

E-knjižica je dostupna za kupnju po navedenoj simboličnoj cijeni. Kliknite i pogledajte preview:



Post je objavljen 04.07.2014. u 15:11 sati.