Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/diarydiduino

Marketing

Danas je tada

TOGA dana bilo je vruće, nesnosno
TOGA dana je jedan čovjek iz okolice Duina rekao policiji da mu se čini da je čuo neki udarac, ali nije više siguran je li ga uopće čuo
TOGA dana su vozila prolazila istom cestom, a da nitko od vozača ili osoba u automobilima nije primijetio otvor na ogradi uz cestu
TOGA dana, pred večer, vozač jednog teretnog vozila zamijetio je krajičkom oka bljesak metala dalje od ceste, u šipražju
TOGA dana te netko drugi, a ne ja, ja ili tata, ili oboje, primio za ruke, opipao ti bilo, stavio te u kola hitne pomoći
TOGA dana je tvoj telefon šutio, a telefonska je sekretarica mantrala o tome kako je korisnik nedostupan
TOGA dana, na večer, netko je nekome ovdje dojavio, da se desila teška nesreća
TOGA dana je tvoj život prekinut, a naši uništeni



Danas smo tvoj Stari ja dan proveli u Bermu, u crkvici Sv. Marije na Škrilinah
Danas sam, nakon dugo vremena jednoj osobi rekla da sam te izgubila




Post je objavljen 01.07.2014. u 21:58 sati.