Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nightwishqueen

Marketing

Totally Captivated

Mislim da je itekako došlo vrijeme za new yaoi/BL post!
Imam osjećaj da sam u ovih 5/6 godina bloganja premalo yaoi/BL posteva napisala, so I will do my best to do more of those! yes

Ovaj post će biti one manga only, tj. u ovom slučaju manhwa!
Yup, mislim da nisam puno manhwi čitala, ali jesam neke i ova mi sigurno spada u jedne od dražih!

za one koji ne znaju: manhwa = korean comic! ...isti koncept ko i manga samo se čita kao i kod nas, a ne od "zadnje" strane kako to biva u mangama!


Anyway, da se vratim na manhwicu o kojoj želim ponešto reći... zubo


BL manhwa o kojoj ću vam danas nešto reći zove se Totally Captivated!
Ooo, da! Anime freak vam voli ovaj predivan BL serijal! tj. obožava!
Čitala sam ovo mnogo puta i nikada se ne mogu zasititi niti priče, niti art-a koji je blago rečeno predivan! cerek
U prijašnjim yaoi/BL postovima sam spomenula da je za mene kombinacija yakuza i yaoi/BL žanra dobitna kombinacija... tako da me nimalo ne čudi što sam se zaljubila u ovu manhwu!
Radnja je jako zanimljiva i napeto je čitati svaki chapter... a da ne spominjem savršenog main yakuza charachter-a koji je dreamy! cerek
Mislim da je ova manhwa 10/10 i da je pun pogodak za ljubitelje yaoi/BL žanra jer sadrži sve što jedna yaoi/BL manga/manhwa mora sadržavati! yes
Ova manhwa ima 6 volume-a i vrijedna je čitanja svake sekunde! cerek
You will love it, believe me! yes




Enjoy reading!!
Matta ne! mah

Post je objavljen 18.06.2014. u 21:27 sati.