Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Večernje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
17.23 sati A evo da se zabavim prije nego njegovateljica dođe i uz nju učinim đir hodnikom u hodalici da spomene jos mi nije stigla moja Ogoranka s. Nazarija. A i ov bi htio spomenut, zaista me ganulo. Na facebooku gdje također objavljujem ono o babi Jaki i didu Majoru pročitam netko je upisao: 'Eh da su meni takvi djed i baka.' Ne stvarno vam kažem bogat i prebogat čovjek - redovnik, imati takvu baku i takvog dida to samo rijetki mogu. 18.17 sati SOK = sve o.k. učini sam đire i sliku je njegovateljica učinila za web župu. A znate već kako to ide? U komentaru ispod slike upišite: BRAVOOO! A što sam ono gore spomenuo dragulje duše svoje. Vjerujte presretan sam da sam imao moje bake i didove. A znam, u to sam uvjeren da još imam. Jer njihov sam mile. A to je vječna kategorija. E oni su, baš oni mene naučili ići kroz život. Oni žive nekako u temeljima bića moga. A dobro je imati u sebi svijet gdje si uvijek dobrodošao. Eto to su moje bake i didovi. A vaš web župnik njihov je mile.

Post je objavljen 22.04.2014. u 08:33 sati.