Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
12.45 sati A evo baš me je uradio onaj koji me urađuje baš kako valja. E meštar Adis me je stavio u 'krpe'. A prije toga me onako kako i treba razgibao, progibao. Učinio sam uz njega i dva đira hodnikom. Naravno učinio je i sliku za moje web župljane, da imaju koga pohvalit - hvalite me, hvalite, ja to volim, auh. Znam da to nema veze sa kršćanskim krepostima, ali što mogu kad sam slab, tašt i isprazan. Ne, zaista vam kažem, Gospodin jer me izuzetno voli, poslao mi je meštra Adisa. Najvažnije mi je da sada živim kao čovjek, u svojoj sam kući koja je u mom gradu, sa svojim sam ljudima. A što? I to miganje nogama će za koju godinu. Bitno da se nikome ne žuri s vašim web župnikom. Kao što znate, vaš web župnik će još učiniti đir Zagrebom uz moje Pečnik-ove. Zato će me moj subrat br. Mato prebaciti do u Palmu za malo vremena, tako da... 13.34 sati Evo baš je skolastik Branko ubacio u auto vašeg 'onog' (mene), a br. Mato će 'ga' (me) prebciti do Palme. 14.34 sati E u Palmi su preuzele moje Pečnik-ove vašeg "onog" (mene) i baš sada su mi kupile slatkač. 14.56 sati A sada smo, hvala Ti Bože, na Cvjetnjaku i ispija se kava (z mlijekAm). E pa će pasti uspinjanje uspinjačom do Gornjeg grada, pa do Gospe od kamenitih vrata, snimanje knev za Uskrs, zatim u Katedralu pomolit se ispred Isusovog groba, da bi prispio u 'krpe' na Fratrovcu i sanjao vesele anđele koji e mi sigurno pjevati 'Isus je uskrsnuo". Od srca, vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 19.04.2014. u 18:16 sati.