Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Večernje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
16.59 sati Ma eto prije nego učinim đir hodalicom hodnikom ima potrebu kazat svoju zaprepaštenost. Dragi Bog ne da me nije ostavio nego me je zagrlio. A Veliki je petak ali On grli li ga grli. Ma ne mogu povjerovat da je i On ugledao da moj Veliki petak već odulje traje. 17.13 sati Ma evo bas njegovateljica kaže da ćemo đir hodnikom u 17.40 sati. I što ću? Otvorim stranicu od svog imenjaka koji je djed moga pradjeda í pročitam da je on 20. 10. 1862. zajedno s bratom Blažom kupio komad zemlje u Svilaji i to u MUslimovcu. Bit će to ona njiva na kojoj je moja baba Dota žela napolicu a ja sam je gledao što ona to radi dobroj napolici. A što ću kao dijete nisam razumio da se dozrelo treba žeti. Eh dokaze mi reci ne znam čiji ali kažu istinu koja me godinama drma: JESEN JE TKO ĆE ME ŽETI? 17.59 sati Hu, hu pao đir hodnikom. Točnije ucinio sam 5 đireva jednog više nego jučer. A po dogovoru sa njegovateljícom sutra bi trebao učinhi 6. Tako dokle bude išlo. A Bogu u ruke! Sad sam fino ispružen u 'krpama". Iščitao sam svoj redovnički brevijar. Sad ću tako malo se zezuljiti sa mobom do tv - dnevnika. Onda opet nešto. Pa ružarja s babom Jakom uz HKR. I konačno ću opet i ove noći sanjati one prelijepe a tako snažne anđeke. Oho hoo 'Sanjaj me, sanjaj me noćas dok za me...' Ćao - bao! Aj bokić!

Post je objavljen 19.04.2014. u 08:56 sati.