Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

ČEKAJ ME

Image and video hosting by TinyPic
Čekaj me i ja ću sigurno doći,
samo me čekaj dugo,
čekaj me i kada žute kiše
noći ispune tugom.
Čekaj i kada vrućine zapeku,
i kada mećava briše.
Čekaj i kada drugi nitko
ne bude čekao više.
Čekaj i kada pisma prestanu
stizati iz daleka,
čekaj i kada čekanje dojadi
svakome koji čeka.
Čekaj me i ja ću sigurno doći.
Ne slušaj kada ti kažu
kako je vrijeme da zaboraviš
i da te nade lažu.
Nek' povjeruju sin i mati
da više ne postojim,
neka se tako umore čekati
i svi drugovi moji
i gorko vino za moju dušu
nek' piju kod ognjišta.
Čekaj. I nemoj sjesti s njima
i nemoj piti ništa.
Čekaj me i ja ću sigurno doći
sve smrti me ubiti neće.
Nek' rekne tko me čekao nije:
Taj je imao sreće!
Tko čekati ne zna, taj shvatiti neće,
niti će shvatiti drugi
da si me spasila ti jedina
čekanjem svojim dugim.
Nas dvoje znat ćemo samo
kako proživjeh vatru kletu -
naprosto, ti si čekati znala
kao nitko na svijetu. (Konstantin Simonov)

Post je objavljen 18.04.2014. u 11:26 sati.