Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Glas iz krpa

Image and video hosting by TinyPic
13.29 sati A ipak da i danas uradimo bar malo jer danas je napose veliki dan. Veliki četvrtak je dan svećenika. Ma eto red je da se i taj dan proslavlja. Naravno i vaš web župnik će ga dolično, svečano proslaviti svetom misom u svome duhovnom ishodištu u mojoj Palmi. A to znate da je bazilika Srca Isusova ovdje u Zagrebu. Nego, potaknuo sam prijatelja Trišnju iz Splita da mi šalje svoja sjećanja na naše berekinade. Pa ako mi pošalje dovoljan broj mogli bi smo učinit librić: 'Kmanske berekinade' Pomalo postaje sve očitije da su ove godine RBK (raspetosti na bolesničkom krevetu) zapravo najplodnije u čitavom mi životu. Evo gledaj već su mi izašle knjige 1. Ljubav je zaista neslomljiva 2. Šalabahter za život A upravo sastavljam: 3. KORACI: sms knev ABC, 4. KORACI: Ogorska besida 5. KORACI: molitva za svaki dan. I sada ako počnem urađivati 6. Kmanske berekinade. Ova RBK se pokazuje zapravo kao veliki dar Božji. Od srca vaš web župnik p. Luka od Raspete Ljubavi

Post je objavljen 17.04.2014. u 15:10 sati.