Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/paterluka

Marketing

Jutarnje razmatranje uz mob

Image and video hosting by TinyPic
3.06 sati A eto neka se zna kako mi je na Veliki četvrtak 2014. To sto je ovoliko sati znači da su anđeli odletjeli iz snova. Ma presretan sam što ih uopće sanjam. To znam je čudesno mi je to da se odmaram premda jako kratko spavam. Ma eto baš mi je drago bilo saznati od sestre Ive da je naša slika sa Kmana od 1967. Bili smo djeca. Išao sam bit će 2 razred osnovne škole koja se tada zvala 'Bratstvo jedinstvo'. U to vrijeme se išlo na kupanje u sjevernu luku a plaža se zvala Stinice. I tu sam valjda naučio plivati. Te 1967 iz Njemačke nam je došla strina Erika sa dva svoja sina, naša rođaka Ivo i Marko. Ehe bilo je tada kada smo imali strica u Njemačkoj koji nije smio u Jugoslaviju. A danas na Veliki četvrtak 2014 sam u Zagrebu i bit ću u Palmi na večernjoj svetoj miso. A pa da jutros bi mi trebao doći i pater ispovjednik. I baš si mislim da mi je temeljni grijeh osjećaj bezgrešnosti. A ima rana ima. Pa ću liječiti dušu od ružnih uspomena Hvala dragom Isusu za dobre ljude koji mi pomažu da se izliječim od svakoga zla.

Post je objavljen 17.04.2014. u 09:16 sati.