Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Hobi

Dobar dan..javljam se na vaš oglas.
..Koliko košta vreća krumpira?

Začepljenog nosa, kako mi nebi prepoznao glas, upitala
sam svoga bivšeg ...inaće iz "elitnog
društva" sa Pašom na ruci, Bosovom košuljom
za kojim je prašio Lui, nekakvim uglancanim cipelama
od krokoo kože!

Dabogda ga pojele!

On i krumpiri..?

Kako sam ga mogla pitat za krumpire i to
za vreču krumpira?

Zaslužila sam po guzi!! Jelda :)))

Još me kurtoazno persirao iako je
je pjenio i kao da sam ga vidjela tog momenta
cijelog zajapurenog , jer da je možda prodavao
prodavao nešto ekskluzivno bio bi još ljubazniji!!!

Ma gospođo...vi mene zahebavate veli on!

Ma nee, ne gospodine broj vam je u oglasniku!
velim ja ..

Kakav broj, kakav oglasnik, šta je vama gospođo, trebaju
vam pepeljare a ne naočale,kakav oglas ,nisam dao nikakav oglas
pas mater vama i ljudima pokvarenim .. veli on sav bijesan.

Jutros su me probudili tražeći časnu Eleonoru, poslije pola sata
traže eskort , psihijatriju, informacije... aaaaa sad vi bulaznite o
nekim krumpirima!

Ko je tu lud...sad vec...urliče!

E boga mi pepeljare će vam se razbiti o glavu velim ja Njemu,

A i još ćete morati prodavati štošta dragi moj
gospodine....garantiram vam..

Prekinem prisječajući se kako je upriličio ono jednom daavno
da prodajem suncobrane . Kaaaao šala je bila ??

Dede mali ti i tvoji prijatelji zovite ovaj broj i pitaj koliko košta
vreća krumpira

Ps:

Kategorija:
Moždani pilates :)))




Post je objavljen 21.02.2014. u 20:35 sati.