Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/salicakave

Marketing

Riječi na raprodaji (Zaustavi. Učini. Promijeni.)

(Ugradilo. Ostavio. Prikrio. Rekla. Rasplesti. Rasplesti. Rasplesti. Dobiti. Zaskočim. Stanem. Pričaj. Nasmiješiti. Praviti.

Dođem. Zavijam. Udarim. Ližem. Dođem. Kruži. Pustiš. Dođe. Kružim. Zaustavim. Dogodi. Prizvala. Prizvala. Htjela. Dogodi. Znam. Biti. Napisati. Budem. Htjela. Prevaliti. Dogovorimo. Vjerujem. Izmisliti. Izazivati.)


To kako mi se / u genetsku šifru,
Neponovljivo poput otiska prsta
Ili kvalitetnog deja vua bez prethodne stvarnosti,
Neuhvatljivo poput onog prvog poljupca koji je / trag na utrobi, a izvana / svaki dokaz o svom postojanju.
I to kako sam onda / da se pletenice moraju /.
Moraju /. Moraju /.
U najmanje četrnaest redaka
…i kako će / dvije tisućinke prednosti prije nego ih / i / im na rep raspletenim.
Eto, to.
A ti /.
Ja ću se samo /.
I / se da (je) trenutak baš kao i svaki drugi.

*
Redovito / kao pas lutalica
Pa / poput vuka pod nekim stablom
/ u auto
Pa / rane.
/ kao mačka koja / oko istog ulaza
Opet i opet
Dok je ne / unutra
Jer ti / žao.
Baš tako i ja / opet i opet da / svemir.
I, ako se / nakon,
Vjeruj mi da nisam /.
i, ako sam /,
nisam /.
I, / li se, (ne) / (hoću) li ikad više / u stanju / ijednu priču
Ma koliko kratku,
Ni u stih zamotanu, kao bombon s obje strane uvrnutu.
Ne znam (hoću) li, / li u pravu a da (nisam) /, ikad više (moći) / riječ preko ove lijeve ruke ovako lijeva.
Šta kažeš da se / ti i ja da (budemo) nesreća u sreći? (zanemariva cijena.)
I, ako i ne / u tu sudbinu
- a i nju je netko morao / -
(neću) je /.


*

I kad sam već //naučila// što ujutro hoda na četiri, u podne na dvije, a navečer na tri noge –
/ vrijeme
/ čudo
/ planove.
A ja ću //obećati// da //neću prestati vjerovati//. U čuda. Samo da budem Toma, živote.


(Vidiš li da se, ako treba, mogu rastati od riječi?)


Post je objavljen 07.02.2014. u 14:55 sati.