Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

When she embraces your heart turns to stone,she comes at night when you are all alone and when she whispers your blood shall run cold,you better hide before she finds you



So.. This is how it feels.. Taj osjecaje tuge i nemoci... Taj osjecaj samoce.. To je taj osjecaj kada tvoje rijeci vise nemaju znacenja.. Toliko boli, tako je jaka, ne mogu je vise drzati u sebi.. Opet suze, opet tama.. Gledam se i ne vjerujem sto sam postala..
Tresla se, nije mogla doci do zraka, suze su padale.. Prosla je rukom kroz kosu i uhvatila je.. "Zasto mi se to desava?!!"... Prosla je prstima kroz kosu i spustila ih dole, na mokra koljena okupana suzama.. Nije mogla vise podnositi tu bol koja ju je ubijala, unistavala. Nije mogla sama sebi objasniti sto osjeca.. Pogledala je svoje ruke, sve te oziljke, svaki nosi svoju pricu, svaki sakriva jednu tajnu.. Stisla je sake, htjela se boriti.. Htjela je tako zarko da prode cijela ta patnja.. Vrisnula je glasno i opet se slomila.. "Opet sam na dnu".... Glas je drhtao dok je plakala, tako bespomocno... Da je barem bio netko tu, pored nje, samo da je zagrli.. Nisu potrebne rijeci.. Samo topli zagrljaj.. Mozda tada ne bi odustala od ovog zivota..


Uploaded with ImageShack.us

Ostavljena je u mraku sama sa sobom i svim sjecanjima koja su hranila patnju u njoj.. Drzati sve u sebi, to je najbolje znala. "You can't hide forever from the empty darkness"... Nemoguce je bjezati od samog sebe. Znala je u sto se pretvorila, zato se toliko i mrzila. Postala je cudoviste sama sebi.. Mrzila je svaki dio sebe, svaki kutak svoje maste, svaki trenutak kada bi je njeni demoni preuzeli.. Vristala je trazeci izlaz, molila za odgovore.. Grcila se u boli.. Uzivali su u njenoj patnji. Znala je da vise ne moze drzati to za sebe koliko god se trudila.. To je u njenim ocima, u njenoj glavi, u njoj.. Osjecala je kako ju trgaju, iznutra... Taj smjeh, podli grohotni smjeh..
"Help me please......."


Uploaded with ImageShack.us

Snovi.. Tesko je imati snove kada si vec zarobljen u jednom.. Jos je teze boriti se sa svim tim osjecajima kada je toliko tesko uopce doci do zraka.. Patnja. Htjela sam toliko toga reci.. Ali sada je gotovo.. Potonula sam.. Sama. Sva silna obecanja, sve one zelje - ne znace nista. Sve je samo ogromna praznina kada umires, iznutra prema van.. Vise ne znam ni kakva pitanja da postavim kada ne postoje odgovori. Sve mi se vrti po glavi, munjevitom brzinom, gubim razum. Gubim se negdje daleko, daleko od svih. Bez ikakvih tragova.. O tako bi samo htjela nestati. Kao da nikada nisam ni postojala... Moja sjena prilazila bi ljudima i gledala sve te osmjehe na licu, nikada ne bi znali za mene, nikada me ne bi upoznali. Sve bi bilo tako jednostavno.


Uploaded with ImageShack.us

Htjela sam, htjela sam reci kako se osjecam i sto osjecam ali ne smijem si to dopustiti! Ne smijem! Bolje da ostane na laznom smjesku.. Nije bitno koliko boli i koliko patim.. Nije bitno sto zelim zagrljaj barem jos jednom.. Budite sretni, ne mislite na mene molim vas.. Samo tugu nosim, nista dobrog!! Ja sam nista.. Ne trudite se.. Zatvorte oci i nasmjesite se.. Volim vidjeti osmjeh na licu. Zauvijek se povlacim.. Povlacim iz vasih zivota.. Bolje je za svih vjerujte mi.


Uploaded with ImageShack.us

Post je objavljen 05.12.2013. u 19:12 sati.