Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nightwishqueen

Marketing

Vocaloid world ... and me loving it! ^_^

Nisam nikada bila sigurna kako bih ovaj post započela, ali mislim da je već krajnje vrijeme da pišem o tome yes
Naime, ima već dost godina od kada sam se zaljubila u poznate vocaloide and I love them cerek

Iako sam dosta čitala o tome kako vocaloidi nastaju, i dalje nisam sigurna kako da vam objasnim što to oni jesu na našem hrvatskom jeziku, ali pokušati ću zubo
Naime, vocaloid je glas proizveden putem ljudskog glasa kojeg kompijuter obrađuje, nešto kao volalni sintizajzer yes
Iz toga su nastali poznati vocaloidi koji svoj oblik poprimaju u nacrtanom/ često animiranom obliku te tako dolazi i do vizualnog dijela tih poznatih glasova (ostalo možete pročitati ovdje: klik! ...ili ovdje: klik! ).
Jedni od poznatijih vocaloid-a su Hatsune Miku, Megurine Luka, Kamui Gakupo, Kagamine Rin... (ima ih još...)



Moji najdraži vocaloidi su definitivno Hatsuke Miku i Kamui Gakupo cerek

Prvo ću izraziti svoju ljubav prema Hatsune Miku zubo
Miku-chan je za mene bila ljubav na prvi pogled! Čim sam čula odmah sam se zapitala od kuda dolazi taj preslatki mali glasić cerek ... istraživala sam na youtube-u i našla zbilja puno videa sa njom i njezinim pjesmama, ali do tada nisam niti znala da postoje vocaloidi i što su oni, pa me zbunjivalo od kuda potjeće sve to i što je to što mi se toliko sviđa sretan
Počela sam istraživati o tome i shvatila da se radi o vocaolidu stvoren na način na koji sam već gore spomenula, and I was amazed and I was like: wooooooow!
I od tada je krenula ta ljubav prema njoj i od tada redovito slušam njezinu glazbu i uvijek mi uljepša dan kada naiđem na new pjesmu od nje koju još nisam čula prije cerek
Obožavam sve na njoj... kosu, outfit-e, boje, glas! For me, she is perfect!



i jedna od njezinih boljih pjesama:




Što se tiće muškog "odjela" vocaloida, defintivno mi je najdraži Kamui Gakupo!
U njega sam se zaljubila na prvi pogled i sluh, i smatram da se njegov glas pomalo razlikuje od ostalih vocaloida, jer ne zvuči toliko obrađeno yes
Dok sam se tek počela upoznavati sa njim, primjetila sam da mi je njegov glas nekako poznat te sam se bacila u potragu, i imala sam dobar feeling, jer tada sam otkrila da njemu glas daje Gackt, poznati japanski pjevač, and I was really happy about it!
Kod Gakupoa mi se jako dopada taj vizalni izgled, samurai all the way i ta ljubičasta boja all over it!
Ima predivan glas, so warm, i pjesme su zbilja prekrasne! cerek
Sjećam se da sam taj dan, kada sam ga otkrila, slušala cijeli dan samo njega and couldn't stop!
He is perfect!



... i jedna od njegovih boljih pjesama:

I really loooove this song!





Također mislim da je jako bitno naglasiti to da su organizirali koncerte i nastupali na pozornicama uz pomoć holograma i benda te da je to bilo EPIC AND AMAZING! Šteta što nisam to mogla vidjeti uživo, ali gledala sam preko interneta i izgleda fenomenalno!



Nadam se da sam vam barem malo uspjela dočarati vocaloid svijet...
Htjela sam sa vama podjeliti ono najdraže od toga, a ostalo vjerujem da ima na internetu što se tiće dodatnih informacija... i možete me naravno pitati ako vam nije nešto jasno. I will gladly respond! zubo

*hugs and kisses*

Post je objavljen 28.11.2013. u 09:12 sati.