Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

She's haunting my dreamworld trying to survive. My heart is frozen, I'm losing my mind.. Help me, I'm buried alive



Again.. And again.. Uvijek sve ispocetka.. I zanimljivo, koliko god je sve drugacije kraj bude isti. Zasto ? Umorna sam jebemu mater, umorna sam od pokusavanja, umorna od ovog zivota.. Koliko god da se mucis na kraju opet patis.. Nije fer.. Nije u redu.. Zelim izaci iz te crnine, iz te tame, te boli i muke.. Ima dana kada, samo pozelim nestati.. I vise se nikada ne vratiti... Mozda mi na onoj strani bude bolje... Moj zivot je nocna mora. I njoj nema kraja..



Uvijek isto heh..
"Jesi dobro?" .. koje glupo pitanje, naravno da nisam, kako bi i mogla biti dobro? Kao da me neznas.. Kao da neznas sve moje tajne i strahove, kao da neznas onu moju tamu.. Tu bol koju vjesto skrivam...
"Ma jesam, znas mene heh" .. veliki osmjeh sakrio je suzu u oku.. Uvijek sam to dobro radila... I znala sam da mi vjerujes jer mislis da nemam razloga lagati.. Ali lazem.. Rekla sam da je sve to dio moje proslosti ali nije... To je jos uvijek u meni. Ne zelim ti pricati o tome, ne zelim te zamarati mojim glupostima.. Iako, za tebe to nisu gluposti.. Ali su stvari koje ne mozes shvatiti.. Nisi dozivio to, nisi prosao to.. Niti ces ikada morati.. I drago mi je zbog tebe. Ne zelim da itko ikada prolazi ovo sto ja moram- ne zato sto zelim, nego zato jer je to moj zivot. Kada bi samo znao koliko toga zelim reci... Kada bi samo znao koliko sam suza prolila.. Prijatelju, ne zelim da patis radi mene.. Ne zelim niti da pokusavas shvatiti tu bol jer je nezamisliva.. Nije vrijedno tvojeg vremena.. Koliko god pokusao pomoci znaj da neces uspjeti.. Jer, to sam ja. Bolje je da mislis da sam sretna..



Bila sam slijepa, vjerovala sam da je proslo.. A nisam cula sapat, tako jasna upozorenja.. Uzeto mi je srce, razbijeno je sve od pocetka, a ja sam to sakrivala od sebe same.. Sakrivala sam se u masti koju sam htjela pretvorit u realnost.. Nadala sam se da ce biti bolje ali to je sve bila samo obicna laz.. Bila sam sretna i nisam vidjela, nisam vidjela svu tamu koja me pratila.. Oh, kako sam bila sebicna, mislila sam samo na sebe i na svoju srecu.. Samo sam htjela biti sretna.. A sada znam, sada znam koliko se sreca skupo placa.. Dosla sam do kraja.. Pala sam na dno.. Opet sam tamo.. Svaki moj osmjeh naplacen mi je duplim suzama.. Ali zasto?



Tako sam dugo sanjala da cu naci znacenje, da cu naci izlaz i odgovore.. Kasno navecer, sve one stvari koje sam pokusavala staviti sa strane, sve mi leti po mislima.. Sto vise pokusavam zaboraviti sve me vise muci.. Shvatila sam da nema bjega od tame.. Ona ce uvijek biti dio mene.. Shvacam da vise se ne isplati bjezati od onoga sto jesam.. Zatvoriti cu oci i sakriti istinu od ljudi, sakrit cu je u sebi..



Mrzim biti sama, koliko puta sam to ponovila.. Mrzim ostati sama jer znam sto me tada ceka.. Samo dok je netko pored mene, samo tada mogu vidjeti svijetlo koje trazim..



Meni je svaki trenutak proveden sa tobom poseban.*

Post je objavljen 17.11.2013. u 18:08 sati.