Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Finska vs. Hrvatska

Pričaju finski i hrvatski premijer na marginama susreta državnika u Bruxellesu, pa se tako jada Jyrki Katainen našem Zoranu Milanoviću...

- Znaš Zoki, ja svaki put kad idem službenim autom doma, moram prijaviti u poreznoj kartici da sam koristio službeni auto u privatne svrhe kako bi mi na to obračunali porez.

Na to će Milanović...

- Nemoj je*at Jura? Ja vladinim avionom odem privatno na Krk i ne moram nikome ništa prijavljivati. Malo me u medijima prozovu, ali moja PR služba sve to sredi i prezentira kao uštedu i to je to. Mogu ti povoljno srediti usluge moje PR službe, to ti je win- win kombinacija. Tebi osiguraju još jedan mandat, a ja se doma mogu pohvaliti da sam ugovorio posao u inozemstvu za jednu našu tvrtku.... Jura... gdje ćeš? Alo?...

Sve ovo vezano je uz ovu vijest.



Post je objavljen 05.11.2013. u 12:16 sati.