Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bilice2

Marketing

došla kišna jesen

proša san jednu turu okolo i vidija da ima niki novih poslova i sadržaja a to je nike cijevi plastične su kod škole već neko vrime, a di će ih postaviti ne znam isto tako vidim da se elektrificira put prema Burićima,te se kopa doli oko igrališta u Mikulandrića,izvadili su dva reflektorska stupa di će sa njima ne znan.Potegnut je i niki kabel prema kantama za smeće i zašto je to isto ne znan pa ako vi nešta pobliže znadete javite mi.Sve san proša na brzinu jer me je smuvala ova dosadna kiša tako da se nigdi ne može na komodno,već sve na brzinu.ako ima šta još novoga javite mi i ne ljutite se na mene,jer kad iman vrimena ja san u akciji okolo


pozdrav Šef ekipe za očevid


Post je objavljen 09.10.2013. u 22:42 sati.