Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nightwishqueen

Marketing

Rainie Yang

Mislim da sam kad tad morala pisati post o njoj, i sretna sam što imam priliku podjeliti sa vama ono što volim! Svaki post mi je radost!

Za ovaj post "krivac" je moj ototo-kun ( klik! ) ! Thank you, ototo-kun! *hugs*

Rainie Yang je pjevačica, glumica... from Taiwan that I looooove love love so much cerek
Ona je ko mali preslatki anđeo that landed into my life 3 years (or more) ago...
Prvi put sam se susrela sa njom kada sam gledala seriju Devil besides you (o kojoj sam prije i pisala na blogu) i od tada, she's always here yes
Volim način na koji ona glumi, volim njen glas kada pjeva! She is just so damn adorable... jednostavno ju poželiš ukrasti!
Sviđa mi se način na koji pjeva, it's like an angel singing!
Obožavam kineski zbog nje! She made me love the language even more! Iako sada učim japanski, itekako bih htjela učiti i kineski jedan dan!
Definitivno sam više upoznata sa njom kao glumicom, ali i njena glazba mi nije strana. She's been working for more than 10 years in the industry i vjerujem da će se još zadržati ovdje! yes



I just love her! I nema smisla da nabrajam sada tu serije, filmove... you can google that, cause it ain't my style to copy wikipedia nono

What I wanna say, ona unosi dašak anđeoske svježine in my life and I won't let it go! zubo

Yup, ovo je jedan od mojih "navala-fangirl-emocija" vrsta posta! zubo
... i poprilično sam sigurna da ću opet gledati neku seriju sa njom ovih dana zubo


Ovo je prva pjesma koju sam od nje čula:

...isn't she an angel?





smijeh fangirl is leaving the building... for now mouthwash



Post je objavljen 08.09.2013. u 04:06 sati.