Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sandravulin

Marketing

ČEKAJ ME


Jednoga dana povest će te nemiri
pustim ulicama tvoga srca
mračnim hodnicima svojih želja
odšumjet će svako htijenje
koje skrivaš ponosno u sebi
i ja ću ti tada doći...

Zborit ćeš ponekad moje ime
iskrene riječi u vjetar će odletjeti
zamagljene snove isprat će rijeka
kazaljke na satu ostat će spojene
i ja ću ti tada doći...

Odužit će se svako novo čekanje
gorčinom natopljene suze isprat će kiša
zvjezdice će treptati u punom sjaju
zagonetka ostaje zauvijek nedorečena
istetoviranu ljubav zarobit će vrijeme
i ja ću ti tada doći...

Nitko nikog više neće čekati
lipe će sebično cvasti
sunce će stidljivo pružati svoj sjaj
izopačena željja širit će svoju bol,
ali ja ću ti baš tada doći,
čekaj me...



Post je objavljen 13.01.2020. u 17:17 sati.