Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Mrvice od ljubavi





Sigurna sam da pet shopovi šišaju sve samoposluge u peglanju kartica.

Nikad doći nared. Računi veći nego u prehrani.

Šamponi, regeneratori, kaputići,šeširići, haljinice ,ogrlice
protiv buha, krpelja, protiv lajanja.

A tek slatkišaaa...ko u cukeraju

Najnoviji hit : naočale za pse u hotelima na
nekoj Top destinaciji


Happy day pokojim radnim danom.

Svaki  put sam sve šokiranija.

Moj bože, ni tebi ne bi naum pale sve ove perverzije
kojima će mo ih dokusuriti.

Treba htjeti to što se ima.. raspodijelitii, pa i vuk i koze site.

Valjda je tolika mržnja među nama da nas samo životinje vole,
jer nam jedu iz ruke.

Ali ne znam do kada će trajati njihov program vjernosti i
raznorazne gladijatorske igrice koje su, ja vjerujem i
njima dokhurčile.

I tome će doći kraj,
Kad ne kužimo mi, kuže oni.... Instinktivno!

Ps:
Dragi moj zeko, obečavam ti da ću ti kupiti pachotice...
oš naočale, oš cipelice




Post je objavljen 01.08.2013. u 20:53 sati.