Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/parasomnia

Marketing

Brings me face to face with my sin

Vičem, ludim, prestrašim se gluposti i sama pomisao da izgubim to nešto luda i ljuta bacam šalice po kući . To je praksa koju ću prestat provodit jer em košta, em mi postaje neugodno kad dođu gosti pa počinju falit setovi šalica. Opet sam u pokretu i ovo vrijeme me apsolutno uništava. Meteoropat u pms-u, mislim da je svemirska kombinacija iz snova. Također su opet krenula gomilanja skica i otpada, a rijetko što završi objavljeno, pomalo i tu nastaje kaos pa je vrijeme da malo raščistim i to.

Turns me around again
Brings me face to face with my sin
I've got it, always had it
A reason to look within now
(take flight)
To your sun again
Burns the sin straight from my hands
I've got it, always had it
A reason to live within now


Ovih dana imam potrebu za objašnjavanjem svega i svačega, toliko dugo sam šutila da sad moram. U petak sam prvi put u životu rekla na glas jednu strašnu činjenicu. Zadnjih 8 godina ja sam voljela nekog. Zadnjih 8 godina ja sam preboljavala nekog. Nikad se nisam to usudila reći na glas, previše mi je bilo bolno, konfuzno, teško. Zadnjih 8 godina ja sam prebolila nekog. Panika me kolateralne štete. Sve one priče o karmi i glupostima, sad kad pogledam naravno dobila sam pošteni dio natrag, no što ako ima još? Fkt me treba stjerat u kurac. Blesava sam do bola.

My god
How stained my hands have been
Makes me sick from inside out again
I've got it, always had it
A reason to look within now
(stand close)
To my side again
Never stuck a knife in my back, friend
I've got it, always had it
A reason to live within now


I to je sada sve tu. Stalo mi je, brutalno. Ne mogu si pomoći. Pogađaju me stvari, sitnice, smeta mi previše ljudi. Trebala bi pobjeći u šumu i ne izlazit.

Every time I fall
You catch me
And every time I lose control
You help me, you save me
And every time I lose myself
You find me, redefine me


I rekla sam da nema pitanja ali kak kada me konstantno zatrpavaju sa jednim te istim glupostima. I od mene se očekuje da budem pristojna i da klimam glavicom i smješkam se i da živim po špagi, linijama i obrascima dok ne postanem ljuštura. Toliko se odupirem tome ali kad se osvrnem oko sebe sve te ljušture imaju sređene, mirne obiteljske živote, dok sam ja opet na cesti i po tko zna koji put moram sve iz početka.

Somebody to make me feel whole again
(my life gets better)
Somebody to make me want to love again
(my life gets better)
Somebody to make me see the sun again
(my life gets better)
Somebody to hold me, hold me
Until this life feels better
Every time I fall
And every time I lose control
You help me, you save me
And every time I lose myself
You find me, redefine me
And every time I hate myself
You love me, forgive me
And every time I lose myself
You find me, redefine me
efine me


I bojim se da sve te konfuzne lateralne štete, situacije i ljudi, da su me koštali previše i ne želim da zbog mene netko tko fkt zaslužuje više i bolje to propusti. A opet previše mi je stalo i presebična sam da bi pustila stvari samo tako.

Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 15.06.2013. u 21:07 sati.