Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smotani007

Marketing

vrijedilo je..:)

Čini mi se da vrijeme po malo curi... nekako, kao da mi nedostaje ono „malo“ vremena za „dušu“..... ma koliko vremena svojoj duši dao, čini mi se, željna je tog vremena i kao da vapi za još kojim satom.... još kojim danom u danu..... hm... ipak, mislim da je to nemoguće ....nono nemoguće je nadoknaditi „propušteno“....ali, nije... nije nemoguće uživati u onome što je... u onome što traje... u onome što dolazi.... yes

Nekako, kao da su se konačno moje kockice počele slagati... bolje nego kad igram „čovječe ne ljuti se“...wink čini mi se da sam proteklih mjeseci pod budnim okom „druge majke“ naučio puno o samodisciplini, o životu, o koracima koje sam do sada vrlo uspješno izbjegavao, popikavao se.... i jednostavno... nisam ih niti želio prijeći.... nakon „cijevi“... , tunela.... nakon nekog loma u meni.... kao da sam shvatio da, čini mi se posljednju šansu, treba i prihvatiti ali je i čuvati kao kap vode na dlanu...

Učio sam... učio sam te korake i polako dobivao neku novu vjeru, snagu... čini mi se da je nakon jedne od kontrola sve krenulo velikom uzlaznom putanjom... ne jednom, pomislio sam, kada bi barem gospodarstvo upola ovim tempom grabilo..... a ja... ja grabim i dalje......

Od uspjeha ( nije da se hvalim – i znam, znam da će jedna osoba sada biti zadovoljna „postignutim“) na poslu.... kojeg, iskreno, prije godinu dana nisam niti sanjao.... o kojem sam samo u najluđoj mašti vidio se.... uspjesi se nižu.... uz velike zidine koje sam spram pojedinaca dignuo ( podsjećaju me na one oko Američke ambasade rofl ) osjećam se sigurno u vodi u kojoj znam plivati... obavljanju zadataka bez sputavanja, bez osobnih iskaza volje pojedinaca a koje nemaju veze s poslom, do jednog statusa u kojem, iskreno, po malo uživam.....rolleyes čini mi se da, ipak, godine iza mene ostavile su nekog pozitivnog traga u mom životopisu - iako ga neki mijenjaju sa sasvim drugom osobom moram im ponosno reći..... srećom, niste više u mojoj blizini i život je odmah postao ljepši, bez stresova, bez vaših noževa i ispada koji su, samo Bog zna, čime bili motivirani... .no, ne brinite, iskreno, uopće me Vaši motivi ne zanimaju, jer, koliko vidim, Vaši životi, bez motiva, bez topline, bez iskrenosti, jednostavno i ne mogu polučiti druge korake.....

Kako god bilo.... vrijeme prolazi.......osim uspjeha i zadovoljstva na poslu, uspjeha u životu.... uspješno prohodanih koraka koji su, usudio bih se reći, popločeni nekim predivnim svijetlom, osmijehom, radošću....., svakako, uz sve to...... moj život oplemenjuju i predivne biljke, veselih boja koje su ovo vrijeme uljepšavale mi vikende....

350

Tulipani su, na opće čuđenje, uspjeli čak i ljepše nego na slikama koje sam tako sanjivo gledao kad sam ih „zatrpavao“ u zemlju thumbup


350
350

Ruže tek počinju svoj ples....

350


.....vikende ispunjene smijehom, radošću, dragim ljudima... prijateljima koji su, svi odreda, prvi puta pokazali da imaju sposobnosti „udruženog“ rada ( srećom, ostalo nam je nešto u glavi iz mladosti) i doista mi puno pomogli u proljetnim radovima.. ne, nije da sam pomoć tražio..... ali, baš to.. dobiti je nenadano..... kada si malo „slabiji“ u snazi i kada prvenstveno imaš druge prioritete... doista... doista daje punu vrijednost snazi prijateljstva. kiss

Naravno, uvijek se tu pojave i moji prijatelji nekih drugih oblika.... vrijednosti...od njihovih „domova“ koje su, sada nepotrebne, odbacili.....

350

Preko podmlatka koji kao da se, napuštajući svoj dom, učeći novim koracima, baš kao i ja, po malo igra skrivača.....

350

Do malih, predivnim bojama obojanim puzavčarima, koji se tako lijepo uklapaju u zelenilo....

350

I, ma kako vrijeme se malo poigrava s nama, čini mi se, više se poigrava s biljkama koje sam baš s velikim guštom, uz puno eksperimenata ove godine, uz neke nove savjete iskusnih, utjelovio u svoj vrtek...... nadam se samo da će konačno zatopliti i dati i njima toliko potrebno sunce.... toplinu..... ja... ja ju imam..... imam ju uz drage ljude, srca koja me okružuju ispunjena ljubavi.... svaka svojom snagom, svojim značenjem... a moj život čine vrijednim moje posljednje odluke.... pokušati još jednom iskoristiti šansu života.... živjeti....a kada su ti dani začinjeni najfinijim začinima tada doista, s osmijehom i sretnog glasa mogu zapjevati....pjeva






Post je objavljen 04.06.2013. u 18:12 sati.