Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

Now that you're gone all that remains ss the ghost of love, deep in my mind I hear the chains of the ghost of love*



Nije bitno koliko je vremena proslo, rane zacijele ali oziljak ostaje.. mozda je bas taj oziljak presudan.. mozda zbog toga stvaramo sebe po nacinu na koji nebi trebali.. mozda zbog njega mjenjamo misljenje i imamo drugaciji pogled i drugacije shvacanje.. kada se prisjetimo kako je bilo, sto se desilo, mozda zbog toga ne dopustamo odredenim dogadajima da se dese.. a trebali bi se desiti.. mozda samim time samo pogorsamo stvari.. a mozda se samo gradimo od svojih strahova da se ta ista rana ponovno ne otvori.


Uploaded with ImageShack.us

Naravno, covjek je bice koje treba biti u okruzenju drugih ljudi i bica jer je to, kako kazu, prirodno.. Ali sto sa onim kada ta osoba ostane sama, sama sa sobom suocena sa svojim najmracnijim strahovima i traumama. Mogla bi reci da sam ja sama sebi moj najveci strah.. Moja depresija.. Ja kao osoba kakva jesam.. Ona koja se sakriva iza vedrog lica i velikog osmjeha, pruzenih ruku za snazni zagrljaj svima kojima je potreban, jer ne volim kada su ljudi tuzni.


Uploaded with ImageShack.us

Da, nije lako priznati da imas strah, a jos teze shvatiti da si taj strah ustvari bas ti. Bojim se ostati sama.. Jer samim time pocinjem razmisljati.. A razmisljanje dovodi do svega onoga sto pokusavam potisnuti i sakriti, sto od svijeta i ljudi, tako i od sebe. Kakav osjecaj mora biti sakrivati dio svog zivota od sebe vlastitog.. Nije lako, moram priznati, ali tokom vremena naviknes se.. Mozda je to razlog svim mojim glavoboljama i mojim neprospavanim nocima.. Ne zelim puknuti ali desiti ce se.. I to nece biti lijepo, biti ce katastrofalno i sa puno puno posljedica.. Godinama skupljam u sebi, oprastam i sutim.. Ali tog dana kada sve izbacim iz sebe, kada sve dam na vidjelo pokrenut ce se rat.. Kada vise ne budem imala snage za sutnju i za gutanje..


Uploaded with ImageShack.us

Molila sam, preklinjala, plakala i klecala jako puno puta.. I sto sam od toga dobila? Samo da drugi misle kako mogu manipulirati samnom.. Oni koji su to iskoristili osjetili su moj bijes i gnjev, osjetili su posljedice.. Sada znaju, znaju da ja mogu uzvratiti i da se mogu dignuti i vratiti se puno jaca, svaki put kada padnem. Oni koji nisu upoznati sa time, jednog dana ce shvatiti da su pogrijesili sto su se zaigrali, samnom i sa mojim osjecajima, sa mojoj dobrom voljom, sa svime sto sam pruzila, a koliko sam puta presutila...


Uploaded with ImageShack.us

Nije lijepo igrati se tudim osjecajima, pa makar neznas kakva ta osoba u sustini jest, posto sam sebi nisi dozvolio da je upoznas, bilo zbog toga jer nisi znao kako ili jer nisi htjeo, mozda zbog bas te osobe jednog dana budes plakao, mozda tog dana shvatis koliko je ta osoba vrijedna i koliko ti je pruzila iako to nisi vidio.. Samo zato jer si nisi dozvolio da vidis.. A bilo ti je sve pred nosom.. Nema veze, na greskama se uci.. Ali tvoje su greske toliko duboke da ih je tesko ispraviti. Gotovo nemoguce. Koliko god se sada trudio, ta osoba vise nema srca kako bi ti dopustila da joj se priblizis.. i samo da znas, to je tvoja krivica.


Uploaded with ImageShack.us

Nema vise krivih puteva, nitko nije bio predodreden da me odrzi ovdje, nije bilo moguce spasiti plamen u mom srcu.. Nitko nije mogao zaustaviti sve vise krvi niti je mogao biti na mojoj strani.. Svijet me napusio.. Znala da ce tako biti, vidjela sam od pocetka sto se dogada.. Moj lik je blijedio, sve dalje od ovoga svijeta.. Odleprsao kao pero.. Nisam bila poput drugih, zivjela sam u oblacima, pricala sa pticama, potpuno beznadno, nisam bila poput ostalih koje si poznavao.. Nije bilo vise srama, osjetila sam previse boli u svom zivotu, u svom umu ponavljala sam rijeci, all the love you put out will return to you..


Uploaded with ImageShack.us



Post je objavljen 30.11.2012. u 04:58 sati.