Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/samosvoja

Marketing

Urtikaria




Čula sam da su objavili neku listu u poreznoj Pupravi

Ajoj šta sam se jaaa zacrvenilaaa.

Ne prepoznajem se!!!

I kurčevo kašljucanje me sasvim sigurno učini neprepoznatljivom.

Stari rimljani su imali običaje stavljati na ploču srama, lopove,
prevarante, bitange, kurve, nevjernike,....

Mii papci, naivici, koja smo mi kategorija?

I to još oni koji nas vode...Vode oni nas , oo daaa
itekako... kao stado ovaca .

A mi ga blejimo i šljakamo ..beeheehe prije nego nas dovedu do
kulminacije ..Kvrccc

Ma viš ti i porezna nas može dovesti do kulminacije i to bez erekcije.

Tako nam i treba!!

Opljačkaše nas i sad vračamo i plačamo . opljačkali oni prije njih
i prije i prije i prije ... tako se dug popeo uhuhuuu..

S početka je huktao a sad stenje.

A sad smo mi dužni zato što su oni nama dužni.

I sad vi meni recite ko je tu lud ?

Ni disaljka nam neće pomoć.
No, kad bumo na škrgama e to je već onda vodostaj opal..

A mi to nikako vratiti..ccc...sram nas bilo.

Toliko o banana državi tek da pripomenem ...informacije radi.

Nego, da ja nebih prespavala u zatvoru svezana za nogu od kreveta bolje
da se poklopim ušima..

Eh...da me neko drugi poklopi??!!!

Danas sam imala okršaj ..mislim sama sa sobom.

Okršaj pa monolog, pa okršaj pa monolog.

Čisto da me disciplina ne napusti, mislim moždana.

Uz to još i kako pobijediti samog sebe, odavno sam se na
leđa bacila razmišljajući kako bi bilo bolje da sam se pod nekog
bacila , pa nekako sam i ta razmišljanja u zadnje vrijeme upedalila
i vozim ja, vozim tako na ............

Izbezume me kojekakve disciplinice..
oš stoj na glavi, stoj na rukama, pa taj stoj na nogama, ufff

Disciplina akrobatska ..stoj na njemu me najviše veseli...

Kažu da je dokazano da sex mijenja strukturu mozga.

A joj blago meni.

..Ps...

Danas je opet pala Mufijada

Jebene su ove kategorije tvrdim po entiput

Ovo bih svrstala u kategoriju putovanja - spust na žiletu.. ...



Post je objavljen 06.08.2012. u 00:40 sati.