Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zbogom-sviiete

Marketing

new life new habits

hej hej.. nesto sam odlucila.
ovo je razdoblje srece i veselja, barem za mene.
mnogo sam sretna i voljena i volim i sve je super.
pa sam razmisljala da to iskoristim za nesto dobro.
ugl. odlucila sam ovaj put definitivno smrsaviti, ali
na potpuno zdrav nacin.
znaci... izbacila sam slatkise sve vrste, kruh,
tjesteninu i krumpir.
jest cu samo povrce i voce i meso.
pokusat cu piti malo vise mlijeka jer ga inace uopce ne pijem,
a i povecat cu unos vode.
i naravno, odlucila sam ponovno puno puno vjezbati,
svako jutro i svaku vecer.
i tako ce biti cijelo ljeto. pa kad vec nisam imala
discipline cijelu bogu zimu, pokusat cu sada.
sretno mi i sretno i vama.
uzivajte. :D

Post je objavljen 16.06.2012. u 07:58 sati.