Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

You miss my lips, my kiss, my laugh, the riffs on my guitar.. The way we fight, we make up fast.. So shut up and kiss me!



Ali nitko ne zeli vidjeti prazne stranice svojeg dnevnika... Zatrovan um nastavlja sanjati potonule misli vjecnosti... U svijetu prasine, zatrpano duboko u hladnim srcima, slijepe oci ne mogu vidjeti da tamo nema stvarnosti... Izmedu smijeha i suza gubi se strah, zapinje se u proslosti, tamo gdje nije moguce vidjeti svijetlo - zbog prasine.. Mjenjaju se maske, okrecu se stranice radi osjecaja sigurnosti ali - vrijeme ne stedi nikoga.

I know I am alive but not breathing


Lanac suza, pregrst povjerenja - u svijetu prasine.. U svijetu koji se ne moze trajati ja cujem postizanje, cujem saputanje, malo po malo ubija ali nema krvi za krvariti, nema srca koje lupa.. Ne okreci leda.. Znas sto te ceka.. Sto te pokusava staviti u lance.. Trenutna bol.. Kada te zidovi pritiscu a ti i dalje zivis u svijetu bajke punog predivnih princeva koji ubijaju zmajeve, i heroja koji uvijek prezive.. Zelis znati svoju sudbinu pa preskaces na zadnju stranicu..



Lanac snova i ruke pune prasine u trenutku proslosti.. Lanac suza i srce puno oziljaka, gorcina ne sakriva bolne uzdahe.. Nikada se nije vjerovalo pa se sakrivalo u proslosti... Lanac vremena.. Nema vremena za plakanje.. Jer "zauvijek" nemozes sakriti..Ja mogu cuti kako dan ustaje ponovo.. I cujem krila vremena.. Poslusaj sapat u vjetru.. Vrijeme mjenja sve, samo moras cekati.. Pokusaj spasiti svoju dusu - prije nego bude prekasno..



I polako blizi se jutro.... A ja sjedim i razmisljam kojom magijom se cijeli moj zivot okrenuo? A mozda sada upravo shvacam da je to samo zbog blizine drugih ljudi... I dalje postojim ona mracna ja.. Ona kojoj suze zbog kojih pece lice dolaze na oci.. Naravno puno manje nego prije ali jos uvijek je tu negdje... Mozda zato jer ostanem sama.. I jer uz sve predivne misli koje imam pojavi se ona crna magla.. Pozelim samo leci u krevet i utonuti u duboki san.. Depresija..



U zadnje vrijeme [ako iskljucimo ovo iznad] jako sam sretna. Vise nisam u vezi sa Lukom.. 2 i pol godine veze sada je iza mene.. Sada, sada sam sa Mateom. Usudila bi se cak i reci - decko za mene. Uz to sta je dobar, njezan i pazljiv, sto se pored njega osjecam posebno, sto obozavam nacin na koji me gleda, grli, ljubi.. Vrijeme provedeno sa njim neprocjenjivo je.. Imamo jako puno zajednickog.. Braco mi je rekao da bas zbog toga sto smo takvi i pazi na nas :) ko da nema dovoljno posla sa drugima :). Kada sam ga vec spomenula moram napomenuti da je njegov rodendan bio jedan od najboljih rodendana na kojima sam bila. Nevjerojatno ali bez alkohola - meni jedan od najboljih, ako ne i najbolji, rodendan!!



Svaki tren proveden sa njim jednostavno je savrsen. Napokon mogu biti ono sto jesam, bila djete ili zrela osoba. Obozavam biti u njegovom zagrljaju.. Ponekada mislim da ce mi doci suze na oci kada vidim taj pogled.. On je netko bez koga nemogu niti jedan dan.. Sva moja uvjerenja i moja razmisljanja samo su pala u vodu jer nista drugo mi nije na pameti osim njega.. Mozda zato jer je sve to samo pocetak neke divne price ali tako se osjecam svakim danom. Sve mi vise nedostaje kada ga nema, sve vise zelim biti uz njega, sve vise mi je stalo do njega. Cak se usudujem reci da ponovno osjecam iako sam sama sebi zabranila to.. Well.. Dopustila sam si da krenem dalje, zasto onda nebi i da osjecam nesto vise (dobro osim zato jer sam se opekla puno puta koliko god mislila da je to ispravno ali bez pokusaja nema ni padova a bez padova nema ni ustajanja).
Ovo je MOJ novi pocetak, ovo je moja nova stranica.. Zapocela sam novu pricu, neka ta prica bude bajka, moja bajka.. Mislim da sam nakon sve patnje i boli ipak zasluzila nesto dobro. Prosla sam kroz pakao, kroz trnovit put.. Ovo je moja livada puna cvijeca.. Ovo je moj san. Neka potraje.



Ne ovdje i ne sada, ne samnom niti sa ijednom mojom suzom, ovdje nema boli, ovdje nema straha, ovo je moje zbogom - necu umrijeti.. Bez zaljenja, to je bila samo jedna lekcija u mom zivotu, zatvorila sam vrata za sobom. Bas ovdje i bas sada, bez zaljenja govorim - zbogom! Ja sam kraljica i ja cu vladati mojim zivotom. This is my last goodbye.



Lilith*




Post je objavljen 13.06.2012. u 04:24 sati.