Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nestosekuha

Marketing

Kroketi/ popečci sa sirom

Još jedan u nizu recepata koje volim. Zapravo sam skužila da objavljujem samo recepte koje volim. A volim ih zato jer su jednostavni. Ili se bar meni čine takvi. Ove super pecipalice su zapravo odlično riješenje za ostatke svježeg sira i vrhnja. Pečem ih same, princezi za večeru (obožava ih! ) Ali susjeda od koje sam dobila recept ih ponekad radi i kao prilog.

Dakle, potrebno vam je:

svježi kravlji sir(cca 300g ili koliko imate)
kiselo vrhnje (može proći i bez njega)
1-2 žlice ulja
1 jaje
sol
brašno (pola oštro, pola glatko)
navršak noža praška za pecivo (i bez njega možete)
ulje za prženje

Količine sira i vrhnja nisu strogo određene. Obično kupim jedan zagrebački sir i jedno vrhnje. Kad imam neke ostatke, dodam koliko čega imam. U smjesu sira i vrhnja dodam jaje, sol i ulje i sve dobro promiješam pa umiješam brašno. U brašno uvijek dodam pršak za pecivo, iako po receptu nije obavezno. Brašna dodajem dok smjesa ne bude gusta kao za krokete. I onda uglavnom radim krokete jer mi je to najjednostavnije. Pržim u ulju, vadim na papirnate ručnike...i još dok cvrče moja mišica već trči oko mene :)! Stvarno su ukusni,a treba vam svega 20-tak minuta da ih zamjesite i ispečete 1 turu. A i klinci će ih obožavati, vidjet ćete!

Za ovu priliku sam tijesto vadila modlama za keksiće.

Photobucket

Evo ih gotovi:

Photobucket

Ove crne mrvice su sir. Uvijek se malo jače ispeče ;)!

Kuhajte, barem ponekad! Nije to baš neka filozofija!
Puse!

Post je objavljen 16.04.2012. u 14:45 sati.