Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kvalitetazivota

Marketing

Mrežni marketing danas

Poznato je da se Mrežni marketing ili MLM (Multi Level Marketing) prvi puta pojavio u Americi tijekom 50-tih godina prošlog stoljeća. Temelje novog poslovnog modela „od prijatelja prijatelju” postavili su William Casselbery i Lee Mytinger. Posao se razvija preko prijateljstava. Širenjem kruga poznanika kojima nudite poslovnu mogućnost gradite Mrežu potrošača i disributera. Genijalnost ovog poslovnog modela leži upravo u njenoj jednostavnosti: možete pokrenuti vlastiti posao bez velikih ulaganja, a uspjeh se postiže pomažući drugima da uspiju.

Tijekom godina ovaj se poslovni model neprestano poboljšavao i prilagođavao okolnostima, ali je uvijek bio aktualan, realističan i intrigantan. Marketinški plan – sistem nagrađivanja koji omogućuje zaradu proporcionalanu ostvarenim rezultatima prihvatila je najšira populacija i ovaj model se brzo širio s kontinenta na kontinent.

Ipak, tajna uspjeha Mrežnog marketinga leži u činjenici da je sistem uvijek pružao više od poslovne mogućnosti. Najvažnija karika cijelog sistema su sami distributeri, konzultanti, graditelji mreže ili suradnici u mreži, kako god ih nazvali.

Gradeći vlastiti, nezavisni posao, zahvaljujući sistemu obuke koji je sastavni dio sistema rada, imaju mogućnost usavršavanja i osobnog razvoja što im omogućuje kreativniji, moderniji, bogatiji, zdraviji, drugim riječima kvalitetniji život. Time je Mrežni marketing, gledano u širem kontekstu, bio i ostao odgovor i rješenje za određena socijalna i društvena pitanja.

Mnogi od današnjih milijunaša i milijardera svoje bogatstvo duguju Mrežnom marketingu. Ljepota je u tome je što svi oni nesebično dijele svoja iskustva s drugima i tako nude istu šansu svima koji nisu zadovoljni s onim što su postigli do sada i žele bolju budućnost. Putem seminara, knjiga, audio i video materijala postali su glasnogovornici sistema, a njihova imena s poštovanjem i zahvalnošću izgovaraju svi koji se bave ovom vrstom posla.

Treba spomenuti, da danas više nego ikad, zagovornicima Mrežnog marketinga postaju čak i oni koji su svoje bogatstvo stekli radeći neke druge poslove. Multimilijarder Donald Trump je nedavno izjavio da kada bi sve izgubio, našao bi dobru MLM kompaniju i počeo sve ispočetka.

Kada govorimo o Mrežnom marketingu danas, moramo biti svjesni činjenice da se u principu ništa nije promijenilo. Temeljne vrijednosti ovog poslovnog modela su i dalje iste. Mogućnosti su neograničene. Jedino su se okolnosti promijenile.

Generacija odrasla na novim vrijednostima želi te iste vrijednosti implementirati u sistem i iskoristiti njihove prednosti. Žele brže napredovati, žele suvremene koncepte edukacije, nova sredstva rada i sve prednosti koji pruža internet.

CaliVita je upravo zbog toga dobar izbor. To je tvrtka koja prepoznaje nove poslovne trendove i usmjerava ih u pravcu koji je najisplativiji za svakog pojedinca u Mreži.

Na vama je koje ćete prednosti i mogućnosti sistema iskoristiti. Neke će privući očuvanje zdravlja, a druge mogućnost zarade. Neki će se uključiti kao potrošači, a drugi kao graditelji mreže; neki će biti zadovoljiti s dodatnom zaradom, dok će drugima ovo postati jedini izvor prihoda; neki će se pridružiti zbog pozitivne energije i optimizma, ili samo zbog putovanja i druženja. A neki od vas će iskoristiti sve ove mogućnosti.

Mogućnosti koje pruža Mrežni marketing su neograničene, ali vaš uspjeh isključivo ovisi o vašoj spremnosti da promijenite vlastiti život.

Na ovim stranicama ćemo objavljivati sve što vam može pomoći u širenju znanja o Mrežnom marketingu i olakšati vam izgradnju vlastitog poslovanja.

Imre Zoltan Parokai,
Direktor međunarodne prodaje i razvoja mreže

Post je objavljen 09.04.2012. u 18:15 sati.