Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zbogom-sviiete

Marketing

hello titty

hejj..
evo, odlucila sam napisati jedan post.
ugl. ovaj tjedan je toliko katastrofican da ne znam od kud bih pocela.
za pocetak, u ponedjeljak sam bila jako vesela.. u utorak sam bila
vesela do nekih 12 sati kad se profa iz mikro izderala na nas, faking
glupa zenska. mrzim kad ljudi misle da samo oni imaju problema u
zivotu, ko da smo mi ostali bezbrizni. -.-
i tak.. ostalo je bilo oke. prekjucer sam plakala, nemam pojma zasto,
tak mi je odjednom doslo, malo sam bila usamljena i tak. i onda jucer..
koma dan.. djed mi je zavrsio u bolnici, necu pricati detalje.. a ja moram
biti u prokletoj koprivnici i ne mogu ici doma da ga vidim i jako sam tuzna.
:(((( plakala sam i jucer i danas.
sve sto zelim je da idem doma... :(((

heh... naslov: hello titty.
ma, to smo se zafrkavali u srijedu jer sam si kupila hello kitty maramice i
onda mi je pala na um ideja i nacrtala sam hello titty ( hello cice ) .. :)
bilo je zabavno. :)

em.. da, zapeo mi jedan decko za oko. i ii iiiii stvarno mi se sviša i sve, ali
mislim da nema tu nade prevelike.. znate onaj osjecaj kad znas da se nesto
nikad nece dogoditi ali se svejedno nekako nadas.. ahh.
i tak je dragi i sviiit i ima tak njezan glas, onak.. ne znam kak da opisem.
ugl. mnogo mi se sviša. *___*
o kilazi i o mrsavljenju ne zelim pricati. ( malo sam smrsavila, slabo jedem.)
i prosli tjedan sam napokon mengu dobila.
kasnila mi je 4 mjeseca. znaci prvi put ove godine sam ju dobila.
ne brinite, to je normalno kod mene ( tako bar kaze moj ginekolog )
imam menstruaciju 4 put u godini, ak i tolko.
ugl. kad dobim tece iz mene ko iz potoka a o bolovima ne zelim pricati, fuj fuj. :((

mislim da je to sve sto sam htjela podijeliti s vama.
nadam se da ste dobro, uzivajte. ;))
pusa. *:






Post je objavljen 23.03.2012. u 16:29 sati.