Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

Where will you be when the dark is rising? How will you keep from it's terrorizing? Where will you be my darling? Where will you be when the dark is rising?



Ostajem zakljucana u sebi i polako zaboravljam kako sam se osjecala prije.. Kako sam bila sretna. Ne zelim vise podnositi tu bol a nemoguce je prikriti tu prazninu koju osjecam.. Iz dana u dan pitam se sto nije u redu samnom, zasto mi se sve ovo dogada.. Ovdje u mraku spoznajem svoj zivot.. Ne mogu poletiti, ne mogu otici.. Ostajem u sjeni i nalazim se u pepelu.. Prosipana.. Ah.. Sve je bolje nego biti sam..



Tako sam umorna od ovog svijeta i postojanja.. Potisnula sam sve moje zelje i snove.. Ako zelis otici od mene ne zaustavljaj se, kreni, necu te osudivati. Jer biti pored mene znaci padati samnom... Zato jer rane na meni ne izgledaju kao da ce zacijeliti.. Bol je previse stvarna.. Jednostavno previse tuge da bi se mogla samo izbrisati.. Iako ste svi vi pored mene osjecam se tako usamljeno.. cijelo vrijeme.. potpuno samo..



Rastrgana iznutra.. Raspadam se polako i umirem.. Kao da imam omcu oku vrata koja me gusi.. Topli dah polako nestaje.. A suze svjetlucaju pod zamracenim svijetlom u hladnoj prostoriji.. samo je kliznula niz lice.. Ne pokusavam ih zaustaviti jer to je jedino sto mi pokazuje da sam trenutno ziva.. Osjecaj.. Barem neki osjecaj.. Tijelo mi trne.. ubija me svaki dah.. Zelim zivjeti jer ne zelim pokazati slabost.. Ne zelim samo tako umrijeti..



Bila je topla vecer.. Sjedila sam u dvorcu pored mora.. Valovi su klizili po glatkom pjesku dok su me mjeseceve zrake dijamantnim sjajem obasjavale.. Polako sam skidala masku sa svoga lica i osjetila svoje mrtvo srce omotano vatrom.. Gledala sam te ledene poljubce koji su klizili po njenom vratu.. Znala sam da je krvoprolice jedini izlaz. Pripita od crvenog vina plesala sam kao odani sljedbenik natopljena mirisom noci..Gospodarica tame, znala sam tko je.. Sanjala sam tu bol.. Tu zivotnu kaznu.. Tajne mrtvih.. Tamni andeli okusili su moje suze i saptali mi nezaboravne rijeci, tiho u moje uho.. Srce mi je odzvanjalo blijedo i razoreno.. To je smrt.. Kraljica neba poput vraga dosla je po mene.. I ostala je samo.. Silueta..



Lilith.

Post je objavljen 21.03.2012. u 22:31 sati.