Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

*.You build me up, you break me down until I'm falling to pieces.. The price I pay to live this way and the fantasy stays alive.*



I opet dani polako dolaze i nestaju.. misli ne staju, samo prolaze.. toliko pitanja a toliko malo odgovora. kako dozivjeti ovaj svijet oko nas? Pun tuge i boli, nasilja i mrznje, svada i smrti... zasto u novinama nema stranice na kojoj pise koliko djece se rodilo taj dan nego samo oni koji su umrli? Barem malo zivota da unesu u ovaj tmuran i tuzan zivot u kojem na svakoj stranici novina pise neka losa vijest....



sigurna sam da negdje postoji sreca, svako srecu gleda kroz svoje oci, to je relativan pojam. biti sretan najveca je vrijednost i car. biti sretan znaci moci se nasmijati bez trunke sumnje u taj smijeh, iskreno i od srca, pokloniti nekome caroban zagrljaj pun ljubavi ili jos ljepse, primiti takav zagrljaj. nisu sretni oni koji imaju novaca na bacanje, sretni su oni koji cjene istinsko prijateljstvo.

moja bf i ja


u zivotu se desi puno toga, uspona i padova, dobrih i losih stvari, zagrljaja i batina, mrznje i ljubavi... ljubav... sto je ljubav? ljubav bi trebala biti nesto neopisivo... voljeti nekoga... ima toliko vrsta ljubavi... majcinska ljubav, prijateljska ljubav, ljubav prema odredenoj osobi... ljubav prema hrani :3



..dosta o ljubavi.. da se vratim malo na svoje misli.. zasto je tako tesko zivjeti? zasto moram svaki dan iznova umirati i gubiti snagu.. nadu.. dosta mi je dna i prasine.. potonulog zivota i crnine.. a ne mogu se izvuci iz te dubine... i opet.. suze klize niz bijelo lice.. krase obraze i izbacuju bol.. taj bjes.. dok se utroba okrece od grozote.. pockanje po cijelom tijelu.. rez po rez... vrisak u tamnoj noci... tihi jecaji izgubljeni u magli... zar je to zivot... samo praznina, nikakva divota...



znam samo jedno.. moje misli vise nisu jasne.. sve ovo sto mi se dogada.. sve to baca na dno.. ne ocekuj nista jer tada nema razocarenja.. onaj ko se nada taj gubi.. zavrtila sam se u crnom vrtlogu punog srebrnog sjaja.. zavrtila se i otisla daleko, daleko od svijetla dana i ljudi. u moj svijet. sjela sam na vrh stepenica i pustila misli da lete oko mene. misli, brutalne i mracne. misli poput mene.



Dark Angel.

Post je objavljen 10.03.2012. u 15:56 sati.