Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zbogom-sviiete

Marketing

.. new life.

.. pa mislim da je vrijeme da napisem nesto.

nisam dugo pisala .. nisam, jednostavno nisam imala o cemu.
nisam vam htjela napisati da sam ovih mjesec dana sto sam
bila doma totalno izvan kontrole zivjela. jela sam sve i svasta
i naravno da sam se udebljala.

eto tako sam vam ja odlucila da neko vrijeme necu pisati blog,
vratit cu se kad za to budem spremna.. mislim da moram neko
vrijeme biti sama sa sobom i jednostavno se prisiliti da jedem
zdravo i da se puno krecem i da puno vjezbam jer za samo 3
mjeseca ce doci ljeto a planiram cijelo ljeto biti na moru i ne
zelim da se i ovo ljeto sramim skinuti u badic i suncati na plazi.

motivacija je jos veca jer zelim pronaci nekoga tko ce biti tu
za mene i nekoga tko ce se boriti za moju srecu kao da je njegova.

znam da takvom covjeku ne treba biti vazan moj izgled, ali budimo
realni u danasnjem svijetu je to mnogo vazno. i meni je, na kraju krajeva.

citat cu vase postove i dalje, naravno. i komentirati kad god budem imala
vremena i podrzavat cu vas i dalje u vasim idejama i borbama.
koja god se osjeca samom, usamljenom i treba razgovor, motivaciju ili
savjet moze mi se obratiti u bilo kojem trenutku (lilybuubi@gmail.com).

budite sretne i uzivajte u svakom danu jer ste to zasluzile cim ste se
rodile. ;))








Post je objavljen 05.03.2012. u 19:28 sati.