Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/narodnapolitika

Marketing

SIN CITY (uvod)

LEPRŠAVI UVOD ala NAŠA DRAGA TETA WIND

Lako je pisati u toploj sobi, sa termo čarapama na nogama uz zvuke omiljene radio stanice.

Samo oni koji su spremni umrijeti za svoje vjerno čitateljstvo imaju muda izaći sa djecom van na kijamet i umjesto bijega u zadimljeni kafić napraviti nešto lijepo za sebe, za njih i za Vas, na kraju krajeva.
Osim toga dvanajstog mi je bio i rođendan (jesam li Vam rekao, pričam ko Wind), a nitko mi u životu nikad nije poklonio jednog krasnog snješka.
Pljunuo sam u rukavice i ulovio se posla.
Lopatanje je trajalo dobra dva sata, prolaznici su me gledali u čudu, skoro se poledih, djeci su utrnuli prsti, ali trud se definitivo isplatio.
Još kako!
Evo, uvjerite se sami:



Malo je bacao na Ćegevaru, ali je ispao neki brat Grizzly Adamsa.
Jedan prolaznik mi je rekao da ga slikam i pošaljem u pičk...'24 sata' što sam glatko odbio.
Ako pažljivije pogledate sliku u daljini se naziru vrtne svjetiljke u obličju Barta i Homera.
Rad istog autora.
Materijal: beton.
Na dvije lopate spržine jedna lopata cimenta.
Cijevi na kojima su lampe su inače odvodne cijevi vodokotlića.
Za dalje upute potraži tehnički list.

A sad uronite u 'SIN CITY'...


Post je objavljen 14.02.2012. u 17:46 sati.