Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jezevblog

Marketing

ZiBo slavi rozendancic

Prošlo je godinu dana od kada je ZiBo došao na svijet
Mama Zimy i tata Boco su roditeelji



Rozen sam 31.01.2011.
moj zastitni znak hojoskopski je
Vodojenjak
Imam ..lipe okice
usi
njuskicu
nogice cetji se zajedno
neozeenjen sam
ali sam zajubjen do pjeko gjave u Mjackicu
imam i bjkove
uredan sam i cistim noktice saki tjedan
ustavi ja sam vam pjekjasni jez
volim festat i vojim se cmijat od pocetka do kjaja
Danas festam a poceo sam jos jucer mojao sam se majo istjenjijat za rozendan.
Volim pivat najvise ..a kada pivam cuje se do svemija daaaa fu fuuu

Pivam pismu O cooooleee mioooooo

Ssmokić svemijski sima vama zeli punjojetni jez fjajej nad fjajejima ZiBoš










Pivao sam u duetu sa Bodjicom
O COOLLEEE M IOOO
o soolleee m iooo

ja bajiton
a Bodjica je sopjannnn

cuje se do svudaaa fuffuufuf



Zafjkavaju me a ja cam pio se od voca




Na kjaju otisao sam majo oodmojit dusu i tilo jej vecejas je moja festa


Dok cam ja odmajao dusu i tilo



Stigla mi je cestitka iz Fincke od tete Mijkice




Cestitka za Ziboša!

Zibicu, sretan ti rodjendan broj 1!:))
Da mi jos porastes i budes zdrav i uvijek najveci fjajej mezdu jezevima!!
Saljem ti sve ovo brzom postom po Zekoslavu,
a cestitku i poklone ce ti predati ovaj Pesonja koji je isto tako fjajej kao i ti!:))

SSmokicc svemijski!:))

P.S. Pizzu, najbolju na svijetu, ti salje moja Vanja...mozes dati i ostalima da probaju!:))




A tocno nocas znaci kada proze jedan i doze djugi dan
odostjaga ponoci dobio sam cestitku od tete Majijadi

Dragi Zibo sretan ti rodjendan!

Svi znate Bodljicu i nase jezice...
Danas je rodjendan jednom posebnom jezicu, frajeru Zibu,
on mnogo voli moje kolace i evo napravila sam mu pokloncic ...
Za razliku od kolaza koje radim pticicama, tebi Zibo nisu tu samo kolaci,
imas i kiflice, pomfrit... i svasta nesto...
Nadam se da ce ti se dopasti moj poklon, samo nemoj pojesti ekran,
i nadam se da je Bodljica spremila lepu gozbu...i da ces fufufuuuu da duvas svecice:))

Sretan ti rodjendanak, da mi budes i dalje tako lep i veseo i zaljubljen:))



Saljem vam svemirske, jedan poseban tebi za rodjendan:)
Pozdravi svima u kucici:)))




Sretno:)





Nojmajno otisao sam kod nje da joj majo pomognem u kuhinjici
bilo je jako hjadno pa nisam isa vanka
stajno smo pricali i zafjkavaji se i papao sam se redom od pjvog do zadnjeg eda
bio sam jakooo pjistojan i pomogo joj opjat pijate vijice i zjicice i tako



Onda je dosla jos jedna cestitka od tete Masjackice i Fjidice ..
Fjidica ima cetji nogice i nema bodjice kao ja
ona vice vau vau ..znaci da nije jez ..znaci da je eepi najjepsi psic




jabuka (za Zibošev rođendan)
sretan prvi rođendan jednom posebnom ježiću!


Znala je teta Masjackica da ja vojim papat jabukicu



Sta misjite da je to cve
dobio sam cestitku od bajma Imbus....aaaa
on je vajiki fjajej , ictina ja sam maji fjajej
ali mi cmo pjijateji vejki


Svemirski Bodljić
Jedna rođendanska za našeg dragog ZiBoša!
Sretan rođendan!






A teta Majina je dajekooo na cjeveju ona mi je posjala cvitice , bas mi mijisi do tu

sretan rodendan mali Zibo ;)
nemam ni ruma ni rakije pa ti poklanjam kiticu cvijeca ;)))




Teta Gjojija moja Ienaaaaaa
misji da uvik kasni , ali nije zakacnila
iako ju boji nogica jej ima gipsic ipak je stigla
na Kite-kat i kjoketice i bademice i jabukicu i bojovnicu i svasta ima jos
Znas cekao sam te i znao sam da ces mi doc
imao cam vejki fijing fufuuuzubo



Zibićuuuuu <3<3<3

Ma uvik okasnim na slavlje...i propustim puhanje svićica, šmrc.... al bar stignem
prije kraja fešte, na oni zadnji komadičak torte...
a koliko je toga naša draga Mare ispekla
ni me straj ostala je bar koja mmmmm slatka mrvica :)))!

Zibiću dragi,
od srca ti želim Sretan prvi rođendančić..i da nas još mnogoooo,
mnogoooo uveseljavaš svojim frajerskim šarmom...
.cmokić u svaku tvoju bodljicu uz jedan mali darak dušom i srcom dan :))!

A tvojoj dobroj duši, tvojoj Bodljici i ciloj ježevoj kučici velikiiiiii svemirskiiii pozdravček!


Fufuuu srce mi je skakalo ko optica i stajno mi se stucalo
to je od uzbuzenja .

Hvala vam na cestititikama puno je srece u mom srcu
a zasto ???

Zato jej je moj broj jedan rozendan

Ssmokic vejki sima vama od ZiBoša fjajeja ..obicnog jeza



Post je objavljen 31.01.2012. u 14:22 sati.