Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dijanaemanuel

Marketing

KRUNICA SVETOG JOSIPA


KRUNICA SVETOG JOSIPA

Moli se na Gospinu krunicu.

Na križić molimo Vjerovanje.
Na pojedinačna zrna među desetkama -
Očenaš, odnosno Slava Ocu... i Oče naš.

Na prva tri skupna zrna i na sva zrna u desetkama umjesto Zdravo Marijo moli se:

ZDRAVO JOSIPE PRAVEDNI, ZARUČNICE SVETE BOGORODICE, DJEVIČANSKI OČE ISUSA KRISTA.

Umjesto Svete Marije moli se:

SVETI JOSIPE, MOLI ZA NAS DA PO TVOME PRIMJERU SVETO ŽIVIMO i U NEBU VJEČNO BLAŽENSTVO ZADOBIJEMO! AMEN.

Na prva tri dodaje se:


koji neka nam umnoži vjeru,
koji neka nam učvrsti ufanje.
koji neka nam usavrši ljubav.

Otajstva za pojedine desetke iza riječi Isus se dodaje

1. Kojeg si žarko volio.
2. Koji je tebe slušao i ljubio.
3. Za koga si marljivo radio.
4. Koji je tebi u poslu pomagao.
5. Koji je uza te bio kad si umirao.


Umjesto o moj Isuse moli se:

O MILI, BLAGI. STRPLJIVI I PONIZNI SVETI JOSIPE UZMI NAS SVE ZA SVOJU DJECU I BUDI NAM UVIJEK DOBAR I VJERAN OTAC.
AMEN.

Na kraju krunice

Bože Oče, nestvorena tvoja Riječ udostojala se u tišini zaodjenuti slabom ljudskom naravi u skrovitosti nazaretskog doma u kojem je sveti Josip bio glavar; po njegovu zagovoru stišaj u nama buku strasti, neurednih nagnuća, da svojim govorom častimo samo Tebe, koji živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.

Sveti Josipe ti si imao veliku ljubav prema šutnji, sada evo vapim i Tebi da mi pomogneš da i ja imam šutnju kada zatreba, da u svome govoru ne pogriješim kako bi svaka moja izgovorena riječ bila Bogu na slavu a meni na spasenje, mir u mom srcu i mojoj duši, pomoć drugima a šutnja velika radost koja donosi velike plodove i vodi u put savršenosti Amen.



LITANIJE SVETOM JOSIPU:



POSVETNA MOLITVA SVETOM JOSIPU

Sveti Josipe, ti brižni i sretni hranitelju najsvetijeg Djeteta, kojemu si bio djevičanski i zakonski otac - budi i meni duhovni otac. Rado ti se posvećujem i stavljam pod tvoju zaštitu. Odsada te smatram svojim ocem i zaštitnikom, a ti mene smatraj svojim djetetom i daj da osjetim djelovanje tvoje moći i ljubavi. Zato mi izmoli milost obraćenja i ustrajnosti u dobru. Daj da budem dionik tvojih kreposti. Sačuvaj u meni iskrenu i trajnu vezu s Bogom, duševni mir, duboku poniznost srca, savršeno slaganje s voljom Božjom. Izmoli mi strpljivost u poteškoćama, čvrsto povjerenje u Providnost Božju, a iznad svega goruću ljubav prema presvetim osobama Isusa i Marije, neokaljane njegove Majke.

O mili, blagi, strpljivi, ponizni i sveti Josipe, uzmi nas sve za svoju djecu i budi nam uvijek dobar i vjeran otac. Amen.



Post je objavljen 30.01.2012. u 16:30 sati.