Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/benzedrine

Marketing

Male promjene



Kako bih upotpunio Top 10 albuma od ove godine, a poslušao sam ih do neki dan samo 8, odlučio sam još tijekom ovog mjeseca odslušati dva. Prvi koji sam uzeo "na zub" je novi solo uradak Bretta Andersona izdan 26. rujna.

Podsjeća me, dakako, na Suede koje sam nekoć obožavao, a koji su se raspali puno prije nego što sam čuo za njih.

Pjesma "Brittle Heart" je imala za mene taj "instant appeal", tj. svidjela mi se već kod prvog slušanja. "Unsung" mi se također svidjela, a ona je malo depresivna. Ostatak pjesama bih morao preslušati još nekoliko puta da bih podnio konačan sud ovom albumu.

Možda je ono "pravilo" od 2-3 dobre pjesme po albumu samo rezultat lijenosti. Možda treba svakoj pjesmi dati više šansi, i pet šansi ako treba (iako nekim albumima ne bih davao puno šansi, npr. Snow Patrol).

Danas mi je sretan dan jer mi je odjednom netko poklonio album "Breaking Hearts" od Eltona Johna. Možda je taj album, i Elton John isto, moj guilty pleasure, iako ja na to ne gledam tako. Mislim da Elton John nije nikakva anomalija u mom glazbenom ukusu, nego je njegov sastavni dio.

Post je objavljen 12.12.2011. u 17:49 sati.