Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/irudtravels

Marketing

i dalje i dalje i dalje i dalje.....

Stigao sam u Stockholm.. Rekao bih da je rano predvečerje, a zapravo je već 9 sati navečer. A još je dan… Došao sam do adrese upisane u moj GPS mobitel. Bio je to veliki studentski dom, čija je jedna stanarka i sestra prijateljeve (Lazine) djevojke. Mi smo se upoznali nekih 7-8 mjeseci ranije kad na zajedničkoj skajp konverzaciji kada je izrazila dobrodošlicu kod nje u Švedsku svim domaćim ljudima, pa me eto primila na jednu noć kako ne bih morao dizati šator u luci i čekati jutarnji brod za Turku :D To mi je bilo iznimno drago. Kad sam se smjestio prošetali smo još kampusom Sveučilišta gdje sam dobio podrobno objašnjenje o tome kako što i gdje funkcionira, a centar Stockholma sam ostavio za drugo jutro. Upoznao sam prije spavanja još jednu Amerikanku (na razmjeni) i njenu mamu (u posjeti) jer sam spavao u zajedničkoj kuhinji; a na Amerikanku je došao red da ju očisti. Ugodno smo pročavrljali i pomogao sam im odnijeti hrpu (razvrstanog) smeća, a zatim sam zaspao. Rano sam se zaputio u Stockholm i pičio direkt u luku da budem siguran da ne zakasnim na brod, tako da od razgledavanja bas i nisam puno imao, osim onog letećeg. Mislim da sam ipak uspio uočiti zgradu parlamenta ispred kojeg je slavni ghost rider radio stopping burnout: http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=ghost%20rider%20stockholm&source=web&cd=4&sqi=2&ved=0CDAQtwIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DIrYk2FylxfY&ei=ydXcTqrZDI6PswbW4eT2Cw&usg=AFQjCNEIjdM4diGwq_D4LyAlkfIBJlFu9g
U luci sam prvo otišao na terminal dalje, pa sam se vraćao. Ipak sam na kraju imao pol sata lufta prije ukrcavanja. Naslikavao sam grad iz daljine i neke raritete u koloni koja je čekala. Ubrzo se odvio ukrcaj i brod se otisnuo. Još sam jednom ostao debelo iznenađen, da ne kažem uplašen jer mi opet nitko nije vezao motor. Počeo sam dolje izvlačit neke konope i blokade za kotače pa me čovjek zaustavio u nakani i uvjerio me da nema potrebe i da idem gore na putničku palubu. Poslušao sam ga ali sam i idućih pola sata ostao u brizi… Put je trajao punih 12 sati sa zaustavljanjem u Finskom Marienhamnu. Na brodu sam vrijeme kratio drijemanjem, fotkanjem švedskog otočnog arhipelaga, jelom i prešetavanjem na sunčanoj palubi. I na kraju stigao u Finsku. Iskrcao sam se i potražio benzinsku. Natočio sam pun tank možda i najskupljeg goriva na mom putu i krenuo prema prijestolnici. Koliko god bilo svjetla, na kraju me ipak sustigla noć. Sišao sam s ceste i krenuo zujati po makadamskim cesticama prolazeći kraj imanja koja su počela nalikovati na ona zabita vježbališta zadrtih paravojnih narko ili inih skupina iz američkih B-filmova pa sam se uputio natrag ka glavnoj cesti i tamo sam našao kamp-plac po starom receptu vrlo blizu uz samu cestu.
Noćenje… Ujutro sam se požurio kako bih što prije došao u Helsinki. Prvo što sam obavio bio je shopping* :D I onda sam u razmišljanju 'imam vremena napretek' za razgledavanje i ručak prije ukrcavanja na brod za Estoniju u tek nekoliko trenutaka došao do osjećaja panike i traženja brodarske kompanije Viking Line jer sam napravio jednu greškicu. Naime, ja sam si kao odgovoran i revan putnik kupio još u Stockholmu kartu Helsinki-Tallin kao da si na vrijeme sve osiguram, ali kod mene, čiji se život svodi na 'zadnji trenutak' ono što napravim na vrijeme ne može ispasti na dobro :)
Kupio sam potpuno krivu kartu, ne za taj dan nego za dan prije, i to za brod koji polazi u 11 sati a bio sam uvjeren da ide taj dan kad sam stigao u Helsinki.. i to u 14h! Znači opasno sam fulao! Hvala zadnjem trenutku i dobroj teti u Viking Line-u koja mi je zamijenila kartu za navečer u 9 i time mi uštedila 40 EUR ;)
Znači još i jednu stvar.. dobio sam 5-6 dodatnih sati za razgledavanje Helsinkija, yoohooo! Sve prema preporuci drage moje Tamare. Odlična vodičica, a nikad nije ni bila tamo :D
Moj odlično i dinamično proveden dan završio sam na noćnom brodu za Tallin, gledajući neki smiješni dječji program i kasnije slušajući tužne finske pjesme u live izvedbi nekog kul benda. Ponoć je došla – stigao sam gdje je gorivo jeftino (nadomak Rusije)…

Post je objavljen 05.12.2011. u 16:27 sati.