Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/umojojkuhinji

Marketing

Vienetta

Nemam običaj radite kolače koji se sastoje od «puno» nut različitih slojeva – jer u mojoj kuhinji vlada kronični nedostatak posuda za miksanje tuzan. Ozbiljno, imam malo posuda u kojima mogu nešto miksati no. Imam ja po kuhinji svakakvih zdjela bang, ali su male i plitke – nisu pogodne za miksanje namcor. A budući da imam malu kuhinju rolleyes - nemam u planu povećavati kuhinjski inventar zubo.
Zato, kad radim ovako nešto, svaki čas moram prati suđe rolleyes (nemam perilicu nono). Dakle, miksaj smjesu za jedan biskvit, pa miksaj margarin, miksaj šlag, pa miksaj žutu kremu, pa miksaj smjesu za drugi biskvit, pa miksaj smeđu kremu, pa opet miksaj šlag, pa kuhaj jednu kremu, pa kuhaj drugu kremu, pa kuhaj jedno mlijeko, pa kuhaj drugo mlijeko, pa rastapaj jednu čokoladu, pa rastapaj drugu čokoladu eek – a između skoro svakog pojedinog koraka slijedi pranje suđa…lud

Nisam se držala originalnog recepta s Coolinarike jer nisam imala dosta jaja (treba ih 15, ja sam imala 10 komada). U originalu, donji biskvit radi se od 10, bjelanjaka, a drugi od 5. Ja sam oba biskvita napravila od po 5 bjelanjaka - i zadovoljna sam tom verzijom. I žutu kremu i čokoladne slojeve radila sam «po svojem», ne mogu ja odoljeti da ništa ne promijenim. cerek




Biskvit 1
5 bjelanjaka
5 žlica šećera
5 žlica brašna
+
oko 100 ml mlijeka
pola paketića vanilin šećera

Biskvit 2
5 bjelanjaka
5 žlica šećera
5 žlica brašna
+
oko 100 ml mlijeka
pola paketića vanilin šećera

Vanilin puding-krema
400 ml vode
3 praška za puding od vanilije
5 žumanjaka
9 žlica šećera
2 žlice kiselog vrhnja
125 g mekanog margarina/maslaca

Čokoladna puding-krema
300 ml vode
2 praška za puding od čokolade
5 žumanjaka
6 žlica šećera
2 žlice kiselog vrhnja
125 g mekanog margarina/maslaca

Dodatak kremama
200 ml biljnog šlaga ili 2 vrećice praška za šlag (tzv. šlag pjena iz vrećice)

Čokoladni sloj 1
100 g čokolade za kuhanje
60 g margarina/maslaca
3 žlice ulja
3 žlice vode
2 žlice šećera u prahu

Čokoladni sloj 2
100 g čokolade za kuhanje
60 g margarina/maslaca
3 žlice ulja
3 žlice vode
2 žlice šećera u prahu

Ukrašavanje
1 vrećica praška za šlag (tzv. šlag pjena iz vrećice)



Za biskvit 1, od posoljenih bjelanjaka izmiksajte čvrsti snijeg. Zatim dodavajte jednu po jednu žlicu šećera, stalno miksajući, da se šećer rastopi. Na kraju kuhačom lagano umiješajte jednu po jednu žlicu brašna.

Lim za pečenje (oko 36 cm x 24 cm) obložite papirom za pečenje. Papir namastite i pobrašnite pa rasporedite smjesu, odozgo ju zagladite. Lim stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i biskvit pecite 10-15 min., da porumeni.
Pečeni biskvit ostavite da se ohladi.

Zakuhajte 100 ml mlijeka s vanilin šećerom i vruće mlijeko, žlicu po žlicu, prelijte po ohlađenom biskvitu.

Na isti način napravite, ispecite i mlijekom natopite biskvit 2.


Za vanilin puding-kremu, u posudi pjenačom pomiješajte prašak za puding, šećer, žumanjke i malo vode (koliko je potrebno da dobijete glatku smjesu). Ostatak vode zakuhajte pa dodajte smjesu s pudingom, zagrijavajte ju na laganoj vatri stalno miješajući. Kad se zgusne kao puding, maknite s vatre i dobro umiješajte kiselo vrhnje.
Smjesu ostavite da se ohladi.

Mekani margarin kremasto izmiksajte i umiksajte ga u mlaku smjesu od pudinga.
1/3 pripremljene kreme odvojite.

Dodatak kremama: Izmiksajte biljni šlag (ili šlag iz vrećice prema uputama s pakiranja: prašak obično treba izmiksati sa 100 ml hladnog mlijeka ili vode; za 2 vrećice praška potrebno je 200 ml tekućine). 2/3 tog izmiksanog šlaga izmiksajte s 1/3 odvojene kreme od vanilije.

Za čokoladnu puding-kremu, u posudi pjenjačom pomiješajte prašak za puding, šećer, žumanjke i malo vode (koliko je potrebno da dobijete glatku smjesu). Ostatak vode zakuhajte pa dodajte smjesu s pudingom, zagrijavajte ju na laganoj vatri stalno miješajući. Kad se zgusne kao puding, maknite s vatre i dobro umiješajte kiselo vrhnje.
Smjesu ostavite da se ohladi.

Mekani margarin kremasto izmiksajte i umiksajte ga u mlaku smjesu od pudinga.
Pripremljenu kremu izmiksajte s preostalom 1/3 izmiksanog šlaga.

Za čokoladni sloj 1, na pari otopite sve sastojke, smjesu ostavite na sobnoj temperaturi da se malo ohladi i zgusne.

Na pladanj stavite jednu koru natopljenu mlijekom i premažite ju polovicom vanilin puding-kreme (u koju niste dodali šlag!). Na tu kremu rasporedite rastopljenu toplu čokoladu (čokoladni sloj 1).
Pladanj stavite u hladnjak na, otprilike pola sata, da se čokoladni sloj stvrdne (ja namjestim temperaturu u hladnjaku, da hladnjak jače hladi – pa se glazura prije stvrdne).

Na stvrdnutu čokoladu rasporedite ostatak vanilin puding-kreme (u koju niste dodali šlag!). Na tu kremu razmažite svu čokoladnu puding-kremu (žuta krema trebala bi biti dovoljno čvrsta da se čokoladna puding-krema može razmazivati po njoj, ali kao nije –pladanj možete staviti u hladnjak da se žuta krema malo stvrdne).

Na čokoladnu puding-kremu stavite drugi natopljeni biskvit.

Za čokoladni sloj 2 – otopite sastojke kao i za čokoladni sloj 1 i mlaku smjesu razmažite po biskvitu.
Pladanj s kolačem stavite u hladnjak da se glazura stvrdne.
Po stvrdnutoj glazuri razmažite vanilin puding kremu (u koju ste umiksali šlag!).

Izmiksajte prašak za šlag prema uputama s pakiranja i njime omažite kolač odozgo i sa strane.

Kolač stavite u hladnjak da se dobro rashladi.



Priprema kolača sastoji se od «puno radnji» i slojeva pa je dobro organizirati se. Ja sam radila dolje navedenim redoslijedom jer je meni tako najviše odgovaralo (to ne znači da je taj redoslijed postupaka najbolji).

1. Najprije sam skuhala vanilin puding-kremu i ostavila ju da se hladi.
2. Onda sam izmiksala sastojke za prvi biskvit i ispekla ga.
3. Tada sam izmiksala biljni šlag.
4. Zatim sam izmiksala mekani margarin.
5. Vanilin puding-smjesa se ohladila i u nju sam umiksala margarin. Odvojila sam 1/3 te puding-kreme i u nju sam umiksala 2/3 izmiksanog šlaga.
6. Onda sam zakuhala mlijeko i njime natopila ohlađeni biskvit.
7. Tada sam rastopila sastojke za čokoladni sloj br. 1 i ostavila sam smjesu da se hladi.
8. Zatim sam skuhala čokoladnu puding-smjesu i ostavila ju da se hladi.
9. Na pladanj sam stavila natopljenu koru, premazala ju polovicom žute kreme (bez šlaga) i na nju sam rasporedila mlaku rastopljenu čokoladu. Pladanj sam stavila u hladnjak na, otprilike, pola sata (zapravo i duže – jer sam se bavila dalje navedenim postupcima).
10. Onda sam izmiksala sastojke za drugi biskvit i ispekla ga.
11. Nakon toga sam kremasto izmiksala margarin.
12. Čokoladna puding-smjesa se za to vrijeme ohladila i u nju sam umiksala margarin i zatim preostalu 1/3 šlaga.
13. Zakuhala sam mlijeko i njime natopila drugi ohlađeni biskvit.
14. Tada sam rastopila sastojke za čokoladni sloj br. 2 i ostavila sam smjesu da se hladi.
15. Izvadila sam pladanj iz hladnjaka, na stvrdnutu čokoladu namazala sam preostalu vanilin puding-kremu (bez šlaga!), na nju sam odmah razmazala svu čokoladnu puding-kremu i sve sam poklopila drugim biskvitom. Na biskvit sam namazala mlaku rastopljenu čokoladu.
16. Pladanj sam stavila u hladnjak na pola sata da se čokoladni sloj stvrdne.
17. Izmiksala sam šlag za ukrašavanje.
18. Kad se čokolada stvrdnula na nju sam razmazala vanilin puding-kremu u koju je umiksan šlag (u koraku pod brojem 5).
19. Kolač sam odozgo i izvana omazala šlagom.

A između pojedinih koraka non stop sam prala suđe!




Post je objavljen 19.11.2011. u 08:07 sati.