Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zbogom-sviiete

Marketing

crkavica. :)

ugl. pocela sam uciti.. mislim, bilo je i vrijeme.. uskoro pocinju
kolokviji i iskreno.. svega me toga jako strah.
ali nedam se, bit cu cvrsta, ucit cu i pripremati se kako mislim
da je najbolje.
ne zelim iznevjeriti roditelje ali niti sebe.
zelim napredovati i razvijati sebe i svoje sposobnosti.
zato pamet u glavu i ucenje..
hehe.. knjiga, knjiga, knjigica.. :D

jedem, to je dobro.. ali pitanje je koliko, kako i kada jedem.
jedem dovoljno, barem mislim a i osjecam da mi je toliko potrebno.
ne jedem dorucak. ZNAM.! to nije dobro, ali jednostavno ne mogu
ujutro nista staviti u usta.. bolje i tako nego da pojedem pa
odem povracat. dakle, dorucka nema.
za rucak idem u menzu i jedem svasta nesto. ugl. gledam da
to bude hrana koja je zdrava i ne previse kaloricna.
tako budu uvijek neke salate, povrce, riza, piletina, puretina i tako
to...
za veceru ili ne jedem nista ili jabuku ili tak nest sitno..
ugl. kakvu potrebu imam. ne gledam previse da ne jedem od 6 nadalje
i te gluposti jer smatram da nije bitno kada cu jesti s obzirom na to da
vecinom do 12 ili do 1 u noci ucim..
mislim da dok ucim utrosim dovoljno energije da
mogu pojesti nesto iza 6 ili 7.

sta jos.. nista..
pusim i dalje, samo u vrlo malim kolicinama..
a kaj, nemrem bez toga.. al barem ne povracam.. odem spusit
i dobro mi je..
drzim granicu kod koje pusim kutiju na dva do tri tjedna..

to je valjda sve..
dobro sam.. osim sto mi nedostaju roditelji, prijatelji i brat.. :/
i ponekad se osjecam jako usamljeno..
htjela bih imati nekoga s kime bih mogla podijeliti lijepe
trenutke.. zeljela bih osjetiti ljubav i da me neko treba..
to bi bilo tako divno..
dvije rijeci: HOCU DECKA.
+ koji ce me voljeti, biti mi vjeran i koji ce me razumijeti
i dati mi podrsku u teskim trenucima..

fkt zelim osjetiti ljubav i kako je to kad te netko zeli
onoliko koliko i ti njega..

eh da... spucala sam se..
odoh spavat..
uzivajte.
:*

Post je objavljen 25.10.2011. u 23:47 sati.