Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zbogom-sviiete

Marketing

I'm back.. :)

drage moje.. evo, vratila sam se..
glupa sam, zaboravila lozinku -.-
ali eto.. pronasla sam papiric s njom.. avvek..
i sad vam napokon mogu napisati koliko sam razocarana.
razocarana zivotom i sa sobom.. nisam izdrzala..
naravno da nisam.. opet sam prikupila kile.. al
ne predajem se.. uskoro selim u K. tako da cu
moci prehranu i nacin zivota prilagoditi sebi i onako
kako ja hocu.

idem u AUTOSKOLU i uskoro imam polaganje.
iskreno, tak me strah.. :/
nadam se da cu uspjeti od prve to proci. :)

POVRACANJE... jos je prisutno..
nemogu se toga tak lako rijesiti..
jednostavo je.. kad mi doše, moram to izbaciti iz sebe..

LJUBAV... -.-
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiista novog. idalje sam zaljubljena u kretena kojeg
za mene nije briga, placem tu i tam zbog toga.
ali zelim se dati sansu i biti s nekim bez obzira na sve,
jer mislim da sam nakon svega zasluzila da se neko za mene
brine i da je nekome stalo..
to bih htjela.. da mogu nekad s nekim popricati i uz
nekog se stisnuti kad mi je tesko i znati da tom nekom
nije svejedno dal placem, dal se smijem, dal sam sretna ili ne..

eto.. to je ukratko to.
pokusat cu od sad pisati svaki dan.. ali nista ne obecajem,
uskoro pocinje fax i bilo bi mi bolje da se primim knjige..

uzivajte, volim vas sve.
i pisite komentare, ak nesto zelite posebno znati.
ak mogu kako pomoci da vas savjetujem oko bilo cega
slobodno mi se javite.. :)



Post je objavljen 28.09.2011. u 17:28 sati.