Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenazvijezdice

Marketing

Već danima, baš kao i većina ljudi, pratim sve o nestanku Antonije Bilić, uz naravno i ostale užasne vijesti o stradavanjima u prometu... tome kao da nema kraja.. što ja nikako ne mogu razumijeti ..

Večeras me zaista potresla ta vijest da je monstrum priznao ubojstvo.. jer to je onda tako konačno.. taj trenutak kad ti netko kaže: ne, nije više živa.. sjećam se, na žalost, tog trenutka kada je meni to rekla doktorica koja me dočekala na mjestu užasa..

Tada se sve ruši.. svijet pod nogama propada.. a nebo ti se sruči na dušu i nema zraka, nema više života...

Listam večeras sve novinske članke i na jednom od njih naletim na ovakav podnaslov:

„Antoniju je silovao, zadavio i bacio u Krku i zato NIKAD ne ulazite u auto nepoznatih osoba - NIKAD I NIKAD“

To me podsjetilo na moju Stelu.. i na našu jednu anegdotu.

Pisala sam o tome kako nikada nisam razmišljala da bi joj se išta moglo dogoditi u prometu.. jer je tako dobro znala sve.. i kada se prelazi cesta.. i kako.. ja sam se uvijek bojala da mi ju netko ne ukrade.. pa sam ju učila da nikada ne razgovara s nepoznatim osobama.. da ako ju slučajno netko dotakne da odmah počne bježati i vrištati.. da nikad ne smije ni s kim u auto sjesti bez obzira što joj nudi.. i sve je to mila moja znala ...

Jedan dan me nazvala Sarina mama. Sara je bila Stelina najbolja prijateljica u razredu..

I rekla mi je: „Sandra, daj reci Stelici da smije sa mnom u auto.. htjela sam ju već par puta dovesti kući, usput mi je.. ali je ona rekla - ne hvala.. ne smijem - i nikako ju nisam uspjela nagovoriti.“

Taj dan je padala kiša.. a Stela nije imala kišobran.. kisnula je i hrabro dokoračala doma pješice.

Zašto je Antonija stopirala? Zašto to više itko radi??????

Pa nije tako davno prošlo od kad je i Kristina Šušnjara na takav način stradala.. a ona je čak sjela i s poznatom osobom..

Prestrašno je to sve...

graphic1

Una Varelija.. vrijeme prolazi, ali bol ne odnosi

Image and video hosting by TinyPic

..................................................................................................................
Anamaria Vantić 18 g.

18.07.2011.
Image and video hosting by TinyPic

Još jedan izgubljen mladi život na cesti... nepotrebno.. suludo i besmisleno izgubljen život prekrasne mlade djevojke.. radi nečije bahatosti.. ovo što sam pročitala je beskrajno bolno i tako podsjeća na sve ono što smo i mi prošli..
Neobavještavanje od službenih osoba.. zataškavanje.. prikrivanje.. unaprijed zaključivanje.. branjenje onoga tko je nesreću skrivio.. jer on je živ.. treba ga "spasiti"...
- nije on to htio...
- bio je u totalnom šoku...

UŽAS

Link: Još službeno ne znamo što se zbilo i zašto smo izgubili kćer


Post je objavljen 26.06.2011. u 23:07 sati.