Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb

Marketing

71, drugi put!

Jučer sam vam ponudio pregršt reklama starih 71 godinu, iz 1940-te ... a danas vam stiže nekoliko tekstova i fotki starih "svega" 40 godina, iz 1971.!

Usporedite ponovo tekstove, stilove ... usporedite TV program tada i sada, a pomoću reklame iz "Vikenda" možete čak usporediti i TV-prijemnike! wink

Obzirom da sam '64-to godište, ovo su bile novine uz koje sam odrastao: "Studio" (prvi TV smo nabavili kad sam imao 6 godina, 1970.!), "Vikend", "Plavi vjesnik", "VUS" (na žalost, nemam ovdje niti jednu kopiju iz njega!). A ako se pitate otkuda mi te novine, nabavio sam nekoliko primjeraka na Hreliću pred par tjedana, 2 kn komad! wink



Top lista u "Plavom vjesniku" - obratite pažnju na komentare!. Skenirao: Vanja


TV program iz "Studija". Skenirao: Vanja


"Vijenci i kaktusi", rubrika "Studija" koja se održala dugi niz godina. Skenirao: Vanja


Naslovnica "Vikenda", jednog od prvih časopisa namijenjenih ... ajmo reći zabavi. wink Ako se ne varam, tu su se nekako u to doba pojavile i prve obnažene ženske grudi (popraćene uobičajenim humorističko-blesavim komentarom :op ), da bi se kasnije, tokom osamdesetih, gola poprsja proširila i po "Večernjaku" i kasnije ponovo nestala. Skenirao: Vanja


Reklama za čuveni "TV grand" RIZ-ov proizvod (moj je prvi TV bio "Rudi Čajavec", a slijedeći je bio upravo ovaj i poživio je skoro pa 20 godina!). Skenirao: Vanja



Post je objavljen 15.03.2011. u 11:05 sati.