Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenazvijezdice

Marketing

Samo tebe nema

PC070108


walking in the air | Upload Music

Svi smo tu mili moj anđele, samo tebe nema.
Kitimo bor ispod tvoje slike.. gledaš nas svojim blagim pogledom punim ljubavi, dobrote i nježnosti.
Ali tako bolno nedostaješ.. sve što sad mogu je sjećati se.. i zamišljati te.. tu .. pored Tine tvoje kako joj pomažeš u dodavanju kuglica.. tu pored mene kako mi pomažeš raditi kolače.. tu za stolom kraj tate..
Kako dočekuješ svoje bake i svoje malene bratiće koji te nikada nisu vidjeli osim na fotografijama.
Znaš li da Š. već zna tko je na slici Tina a tko Tela…
Kada trči po sobi, smije se i viče Tina, Tina.. ja očekujem da i ti od nekud iskočiš… i da ga nasmiješ.. da se s njim igraš.. da se zagrlite I volite…
U ove dane mi odrasli se prisjećamo svog djetinjstva I prepričavamo ga vama najmlađima.. i tako vam stvaramo vaše uspomene. A ti si svoje izgubila. Nikada nećeš odrasti i imati uspomene iz djetinjstva o kojima bi mogla pričati svojoj djeci.
To su moje misli u ove dane….

Image and video hosting by TinyPic........... Image and video hosting by TinyPic

Stvaramo privid normalnog života.. jer veselja u kući više nema.. mira u duši više nema.



Post je objavljen 24.12.2010. u 19:12 sati.