Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/perfumeorpoison

Marketing

Izvannastavne aktivnosti :)

Neki dan sam nakon valjda sto godina bila u kinu, i to ni više ni manje nego na premijeri filma Harry Potter i darovi smrti (1.dio). Kao dugogodišnji fan serijala bila sam vrlo uzbuđena što ću vidjeti kak su to izveli, budući da je sedma knjiga ekstra napeta.. onda mi je raspoloženje malo splasnulo jer je film u dijelovima opasno podsjećao na neki film hrvatske proizvodnje (čitaj: čemer i jad, depresija, muzike nema, dijalog svakih 10min). Međutua, mora im se priznati da su zaista vjerno dočarali atmosferu knjige, tjeskobu, napetost i strah.. (zato mi je drago da sam film gledala u kinu.. doma bih vjerojatno odustala na pola, al bilo bi mi žao!) Dakle, film preporučam, definitivno je ugođaj puno bolji u kinu nego doma. Samo da vam napomenem da mlađe klince ne bih vodila, jer je film malo.. strašan.. ozbiljno eek

S druge strane, pratila sam pojavljivanje glumačke ekipe na premijerana diljem svijeta i opet sam se totalno zaljubila u stil Emme Watson koja čak i s kratkom dječačkom frizurom izgleda apsolutno prekrasno i divno i.. cerek
Evo look sa svjetske premijere, pa prosudite sami:


E osim toga, samo da vam preporučim nabrzaka jednu neobičnu knjigu koju sam pokupila ni manje ni više nego u Konzumu.. Zove se Vodoriga, pisac je Andrew Davidson pa ak vam treba odmor od chick lita, pokušajte s ovom knjigom. Ipak dodje 19,90kn pa skoro da i ne možete fulat sretan

Kiss svima.. odoh na klizanje wave

Post je objavljen 18.11.2010. u 14:53 sati.