Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/isuskraljkraljeva

Marketing

KĆERI MOJA ...

Kćeri moja,
izroni iz sebe, i uroni u Moju Riječ.
Da sam Ja na Križnom putu gledao sebe i svoju bol,
nikada ne bi bilo Uskrsnuća.

Skini sve terete sa sebe,
izbaci iz sebe i pusti
neka zdrava krv u tebi poteče.
Oslobodi se! Za Mene!

Ne možeš Mi vezana služiti.
Oslobodi se, za Mene!
Izroni iz sebe i uroni u Moju Riječ!

Onda te neće glava boljeti,
nit će te ranjavati sudovi drugih ljudi.
Onda će ti biti važan samo Moj Sud
i Moja ljubav - a Moj Sud je Ljubav!
Ljubav, nebo, raj i Ja!

Onda će tvoj um biti zaokupljen sa Mnom,
Mojim mislima, Mojim Riječima,,
onda ću Ja biti u tvojim mislima,
a ne ti i tvoje misli i tvoje rane i sjećanja.

Ja ne opterećujem dušu izranjenu,
Ja je iscjeljujem, oslobađam i ljubim!
Zar me toliko ne ljubiš pa mi ne daš blizu?

Zar si ti sama sebi važnija nego Ja?
A Meni si važnija ti nego Ja samome sebi!
Život sam za tebe dao, na Križu raspet bio,
a ti - zaronjena u sebe,
razmatraš cijeli život sebe i svoj život,
umjesto da uroniš u Moju Riječ i
razmatraš Mene i Moj život?!

Od Mene ti srce neće krvariti od boli,
nego klicati od radosti, uvijek i svagda.

Gdje si diijete moje, kćeri moja, zaručnice moja,
gdje si, sakrila si se iza same sebe, u sebe,
uvukla se u sebe,
gdje si, izađi, oslobodi se,
pusti me k sebi, ili ...
dođi ti k meni.

Kupaš se u moru svoje grešne nutrine,
a bježiš od beskrajnog oceana moje ljubavi i milosrđa.
Gdje si?

Odabrao sam te od mnogih,
da po tebi proslavim Sebe a ne tebe.
Dopusti mi to!


Post je objavljen 21.09.2010. u 20:50 sati.