Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/greeneyedgirl

Marketing

3 down!

3 down and one more to go!
Poslije malo vise od 4 sedmice cekanja i nocnih mori o nepolozenom ispitu u ovih zadnjih 5-6 dana, jutros sam konacno dobila rezultat AUD dijela CPA ispita - 88 bodova! (75 je najniza prolazna ocijena, a sve preko toga, bilo da je 100 ili 76, je isto jer bitno je samo da je prolazno.)
Opisat vam ne mogu moju srecu kad sam jutros vidjela tu magicnu brojku - 3 ispita su polozena, jos 1 je ostao. Najravno, taj jedan je natezi. Ali sama sam tako odabrala jer ne mislim da bi imala motivaciju da prvo polazem najtezi, pa da ga ne polozim... uh, ne mogu ni misliti o tome... samo pozitiva. 24. novembra u 1:30 ce sve biti ok i ja cu da znam dovoljno pitanja da na zadnjem dijelu dobijem 75 :)

Bootcamp ide pravo fino - vec u cetvrtak prosle sedmice su noge prestale da bole i opet sam mogla trcati gore/dole po stepenicama (u ponedeljak je to bilo nezamisljivo). Svida mi se nacin vjezbanja, pa mi cak ni ustajanje u 5 ujutro nije tako mrsko. A vec osjecam da imam vise energije i nekako mi je ljepse, bolje. Valjda endorfini (ili kako se vec zove te kemikalije) rade :)

Edo-medo... nisam o njemu vec dugo pisala. A on je pravi mali harambasa. Prosli ponedeljak je opet krenuo u skolicu, uziva i svako jutro jedva ceka da idemo. Vec je veliki djecak i malo vise od dva mjeseca nosi gacice i piski na tutu. Kako je fino ne mijenjati pelene! Bila sam zaboravila da postoji zivot bez pelena :))
Upisali smo ga na Kindermusik i on naprosto uziva. Nekad ne mogu da vjerujem kako on voli muziku, kako voli da pjeva i "svira" razne intrumente koje imamo po kuci. Ako imate malu djecu i imate casove u blizinu, odvedite ih i probajete. Necete se pokajati.
A juce je takode krenuo na gimnastiku, cas za djecu od 3 godine gdje ih uglavnom uce da budu malo razgibniji i spretniji, da se kolutaju, skacu, hodaju po gredi (naprijed i unazad!) i da izbace energiju. Dragi ga je vodio i kaze da je uzivao i da zeli opet ici.
Nevjerovatno ga je gledati kako raste, kako uci novi stvari, kako se igra... i neda da mu kazem da on moja mala bebica jer on je "big boy"


Post je objavljen 21.09.2010. u 17:15 sati.