Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/greeneyedgirl

Marketing

moram malo hvaliti muza

Moram malo da se pohvalim na svog muza.
Imam kolegicu na poslu koja se stalno jada na muza kako joj nista ne pomaze, kako ga cesto nema kod kuce, kako stalno zeli da idu negdje ili sa njegovim prijateljima ili sa (sirom) porodicom, kako joj ne pomaze u disciplinovanju i odgoju i sina (koji sada ima godinu i po) i razne druge velike i male stvari zbog kojih bi se ja davno razvela od njega. I onda meni cesto bude i neugodno da joj se "hvalim", tj. cisto pricam kako je moj muz sasvim drugaciji - sa nama je kod kuce, pomaze mi oko svega kad je Edo u pitanju (i od prvog dana je odgoj i briga o nasem sinu bila nasa zajednicka aktivnost, ne nesto za sto sam ja kao mama "zaduzena"), pomaze mi oko kuce, oko svega na sto ja ne mogu da sitgnem.

Trenutno se spremam da polazem treci dio ispita za CPA, puno vremena moram odvojiti na ucenje i da moj muz nije takav kakav jeste mislim da bi ucenje i polaganje bilo izvodljivo samo uz pomoc manupilacije space-time continuum-a tako da na moj dan dodam jos extra 4-5 sati. No, uz njegovu pomoc i razumjevanje, prva dva sam skinula s vrata, treci je zakazan za 7 dana, a i cetvrti (zadnji) planiram prekriziti do kraja godine.

Prije nekoliko dana moj muz je napravio nesto sto mi je reklo da konacno stvarno moram napisati post da ga malo pohvalim.
Kad sam se u utorak vratila s posla vec sa vrata me docekao miris neke jako ukusne hrane. Moj dragi je napravio rucak! I to ne bilo kakav rucak - napravio ga je po receptu koji sam ja dan prije pronasla ne netu, otprintala i onako bez veze ostavila u kuhinji sa namjerom da ga probam napraviti jednog dana kad budem imala vremena da napravim nesto vise od spageta (citaj, nesto za sta treba vise od 15 minuta). On je otisao do prodavnice, kupio sve sto nismo imali, jos napravio i supu, spremio desert od jagoda i povrh svega oprao svo posude i i ocistio kuhinju. Zar postoji bolji docek? I onda se sve to ponovilo juce! Samo sto sam ga juce iznenadila jer sam se vratila kuci pola sata ranije no sto obicno dolazim, pa sam se ponudila da ovaj put ja operem sude i pocistim kuhinju. A hrana - za peticu! Za prste polizati! njami

I eto tako, malo ga hvalim .... jer on to zasluzuje. cerek


Post je objavljen 13.08.2010. u 17:24 sati.