Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenazvijezdice

Marketing

U sjaju mjeseca

Image and video hosting by TinyPic

Nebesa plove tužna i golema
Sa zvijezdama žutim, ledenim.
Ja lomim ruke umorne, i plačem.

Ja kršim ruke i molim nebesa:
Prelijte mi srce zaboravom.
O, srce moje, ni sna ni sunca nema.

Lutaju trudne noge u beskrajnost:
Ti mjesečino, teška i zelena
Sijaj na moje žalosne, mračne stope.

Dragutin Tadijanović



Samo ti još slike mogu gledati.. i utapati se u tim bolnim uspomenama.
A ja bih dijelila s tobom dan i noć.. mirise i okuse.. boje i zvukove..
..stvarala nove uspomene..
Bez tebe u ovom mom životu sada - boje su sve sive.. glazba me samo muči, i okusi su gorki.
Stela, anđele moj, trebala si mi živjeti..
Za život sam te rodila..
Ne mogu više odlaziti onu hladnu ploču ti gledati..
Ti ne možeš biti tamo, ne smiješ..
Vrati mi živote moj život.. ovako se ne može više.

A znam da moram..
Kažu ljudi da svemu što je lijepo i dobro dođe kraj. Ali dođe kraj i onome što je ružno.. i što je zlo.
Samo što taj kraj ponekad dođe prerano.. a nekad ga nikako dočekati.

Volim te zeleno moje oko.. moja nježna i mila djevojčice.. nedostaješ mi do ludila.

*******************************************************************************************

05.08.2007. - 05.08.2010. – Josip Beljan

I prolaze dani.. i dolaze novi.. i s njima i oni najteži..
i opet i opet i opet..
taj prokleti datum i dan.. koji nam razdire dušu i tijelo..

Image and video hosting by TinyPic

*******************************************************************************************

28.08.2007. - 28.08.2010. - Paulina Štimac

Image and video hosting by TinyPic

*******************************************************************************************

31.08.2007. - 31.08.2010. - Antonija Jukić

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Remember me
.
Remember me when flowers bloom
early in the spring,
Remember me on sunny days
in the fun that summer brings.
.
Remember me in the fall
as you walk through the leaves of gold,
And in the winter - remember me
In the stories that are told.
.
But most of all remember
each day - right from the start,
I will be forever near
for I live within your heart.

*******************************************************************************************

Katarina Mihaljević 02.10.2007. - 02.10.2010.

Image and video hosting by TinyPic

*******************************************************************************************

Ana Andrijašević i Kata Erceg 29.10.2002. - 29.10.2010.

Image and video hosting by TinyPic






Post je objavljen 01.08.2010. u 15:58 sati.