Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/greatsims

Marketing

Sims3Cri

Hay! Evo, Super Summer Sims 3 je konačno aktivan. Pošto sam imao puno dogovora, a sada je prvi dan otkako je škola konačno završila, svaki će post zahtijevati više od petnaest komentara, kako bih vam dao novi post. U svakom postu će biti stvari za preuzeti (kao i sad), zanimljivi članci (sve kako smo se dogovorili). Videozapise neću objavljivati, jer mi je glupo stavljati post zato, ali ću vam uvijek najaviti koji su novi. Pošto ću sada biti jako slobodan (osim od 3.7.2010. – 14.7.2010.) jer idem na more, pa poslije kada budem išao u Zagreb (oko 20.7.2010.) po The Sims™ 3 Collectors Edition, jer sam iz Hrvatskog jezika imao 4. Sada ćemo malo raspravljati o tetovažama koje smo dobili sa Sims3Cri.

Image and video hosting by TinyPic
Tetovaže možete preuzeti pojedniačno. DOWNLOAD

Evo neke super stvari za vaše Simljane!

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Imaju jako mnogo stvari, a treba to sve staviti, posjetite ih na Sims3Cri.
Na kraju ljeta izaći će moj .pdf katalog o Super Summer Sims 3 2010. To će biti novosti koje su izašle u Simsu 3, zanimljive custom stvari, a to ćete moći preuzeti s ovog bloga ili web-stranice. Nabavim li Windows 7 i za taj kompjuter na kojem imam Internet, biti čete i vi blogeri, pod: Moji Super Sims Blogovi, naravno, biti će kutak za dvo simsoljubce.
I to je bilo sve za ovaj post. Naravno,slijedeći post izlaze moje stvari koje sam JA sam pravio!! yesparty

BYBY




Post je objavljen 19.06.2010. u 12:44 sati.