Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°I see my world crumble and fall, before my eyes I know, I know. Dark will turn to light, in time I'll be alright I know, I know[I never imagined my life could turn out this way so cold so black so alone]°°~



hey ljudi..jasam se morala doc ispucat jer mie glawa poput neke buhtle headbang. luda sam, u zadnjih par dana samo tulim cry..



prwo sa me najwise jebe je skola..glupa jebena skola burninmad. kuja me rusila powijest!!!!! JA NE WJERUJEM!!!!! neke osobe koje nisu mogle slozit jednu jebenu recenicu su dobile 2 a ja..ja koja sam joj odgowarala ko konj NISTA?!! kurwa puknucu. ostalima je swima nakon 1-2 tocna odgowora rekla ok moes ic..znaci dae pozitiwno ili dae ocjena wisa.. ja sam zadnja sa widakowickom ostala no.. nemogu wjerowat da me rusilaaaaaaaaa cry.. prwi poprawni u ziwotu burninmad..onda talijanski,..e isse niti jedan prawilan glagol me zena nije pitala bang!!!! kako da onda dobijem pozitiwno?! u ponedjeljak cu odgowarat pa cu waljda nadam se isprawit jer mi netreba i drugi poprawni...... geografija.. jedina ocjena u owom polugodistu mi je KOMAD iz ispita namcor... cak i WJERONAUK moram isprawljat a neam poima o cemu se ista radi headbang.. mogu odma prestat ic u skolu i rec da padam razred no.. prestrasno!!

anoo&ja


luka me isto zaebawa burninmad.. dns mie goworio kao..kako netko moze past iz powijestii i sl. a ja sam se izderala na njega da zacepi jer cu mu glawu otkinut sa ramena headbang. sljedeci tjean ie na maturalno u spanjolsku. falicemi tuzan.. ah..nadamse da cu se ja moc zabawljat... ako nebudem morala sjedit za knjigom cry!!!!! cudno je bit 7 mjeseci u wezi i swaki dan se kacit. to me pocelo ziwcirat dead. al da nema njega bilo bi mi precudno kiss.. w.gaa cerek



sa se tice drustwa prekomplicirano je nut..malo sam po kostreni..malo na kontu..malo negdje u pm.. kako kad mi se da.. uglawnom uwijek je swuda opijanje tako da mie to prekul party. nznm sa cu zadnji dan skole jer mie skola popodne, namjerawam malo ostat u opatiji i zapit se sa frendowima, pa malo do konta i onda u kostrenu .. moram se napit jer nisam prosla crycry. katastrofaaa burninmad. dode mi da se ubijem odma sad bang..

kostrenica




Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us

sa dramskom mie predobro. bili smo u ptuju i sisku i nasrali se u zloweniji haha. bas je bilo predobro. samo sta sada... ako ja budem imala poprawni neznam da cu moc nastawit sa dramskom jer cu imat probe ujutro i predwecer swaki dan. a jos moram i praksu odradit..i ic u basku i radit. i uziwat malo!!!!! JEBEM TI SKOLU burninmad

opera u swlacionici lol


o.O


nika&sanela


petra


karliÈ&jaa


jase foliram




ira&dorijan :))


amor nesto izwodi O.O haha matija


glawno da petri smeta sunce xD


sanela:"necemo spawat do jutraaaaaa." hahah koe to prwi zaspo?


lima se smije samo po noci i dok swira kolonija (predwecer) ahahahahahahaha


a leo je mrtaaaaaaw :))


a owako je wecina nas izgledalo sljedeci dan x))


op op anaa mariaa kakoto gleas swena :D


nas matija u ulogi amora hahhahaha


ida&ja


prejaka slika


nisam uspjela skinut ruz od predstawe xD


matija uhwacen na djelu xD, a ja sa naocalama od ana mariee


petra žnjopa iza mene


i lima je gladan xP


i leo ahahahahaha


nika trazi di joj je duuuuje xD


swen&mateaa


hahaha xD


glumci moi uwiek spremni za nesto beljrofllud

ostawio si me samu sa swojom boli
zbog koje ne mogu spawati
zbog koje moje oci placu
lazan osmjeh baca me na dno
tisuce ljudi,nestwarna sreca
priwidna iluzija u kojoj pokusawam ziwjeti
obasjawa me zraka swijetla obicne raswjete
hladan pogled,rijeci kojih nije ni bilo
bacio si mi srce kroz mutan prozor
i razbio ga
rasipano srce u komadicima stakla
hladan zrak dodiriwao mi je lice
ulazio kroz nos u pluca,petljao mi kosu
okrenuta leda,mrtwa usta puna pitanja
jer sretna sam i improwiziram
pjewam i plesem po liwadi gdje su
uwenule latice umrlih cwjetowa pale na
suhu trawu
depresiwna sreca,improwizacija
glupi osjecaj,mrtaw pogled,kristalne oci
mokri dlanowi
zeljela sam dotaknuti mrtwo nebo
oziwjela je trawa..
i dok sam te cekala na onom grobu
gdje si me pokopao
sasuseno ljepilo...nemoguci powratak..
dio mog ziwota ucinio si sretnim,
a ostali dio besmislenim
jer ne znas sto radis i improwiziras
neki nemoguci stih koji pokusawas
sastawiti
suha usta,mrtwe ruke,pero bez tinte,
twoja okrenuta leda...moj izraz lica...
kisa koja ubija...









tipkamose ljudi
w.was Dark Lory kiss



Post je objavljen 11.06.2010. u 20:21 sati.