Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°Psyclone Jack hallucinating hack thinks donna reed eats dollar bills goldfoot machine creates another fiend so beautiful, they make you kill..crawl on me,sink into me,die for me,LIVING DEAD GIRL°°~



Doslo mie da napisem nesto..bilo sta..tek tako samo da moj blog ne ispari..kao i cijeli moi ziwot..danas sam otisla na swoj blog iopet se sjetila dae ustwari na owoj adresi zapisan gotowo cijeli moj ziwot. smijesne i zalosne stwari..dobre i lose situacije.. ljubaw, obitelj, prijatelji, skola..problemi mladih umowa pa cak i suicidalne misli kojih je ja mislim mozda i najwise heh. tu su zapisane stwari koje se nebi smjele zaborawiti.. koje stawljaju osmjeh na lice.. kao i suzu.owaj blog je moj ziwot..



narawno kraj skole je.. jebotee cini mi se da cu proc 2. razred zubo. kako je to diwan osjecaj zujo. jos iam neke stwari za isprawljat al tako to ide.... nadam se najboljem - duji thumbup. ugl skola je sad na drugom mjestu.. na prwom mi je gluma,narawno.. radimo na nowoj predstawi.. trsatska gradina.. fizicki teatar.. nije ljepo przit se na onom suncu u podne na trsatskoj gradini ali ipak..gluma je nesto od najboljih stwari u mom ziwotu.. sa Psihom smo bili u sisku i ptuju. bilo je jebeeeeeno party smokin hehe. jos jedna od mojih ljubawi cerek je lukaa cerek. uff 7 mj weze, predobro.



htjela bim ja jos puno puno toga napisati..ali 1 ujutro je a budim se u 6.. sutra je jako naporan dan zaliven.. treba ga preziwjet.. owa skola ce me pokopat headbang. tako da...nadam se dacu se brzo wratiti i nadoknaditi zaborawljeno i izostawljeno.



moj ziwot je poput neke slagalice..slagalica strawe.. ali swe se poklopi..swe dode na swoje.. ziwot je igra.. a mi smo igraci u njoj.. owaj swijet je jedna pozornica.. ljudi su glumci.. swaki cowjek ima najmanje dwije licnosti. swatko sakriwa nesto u sebi, swatko se ponasa na swoj nacin. mi smo igraci koji pokrecu swoju igru.. kako si namjestimo igru tako ce nam i biti..ali narawno,kao i u swakoj igri uwijek ima iznenadenja i nenadanih dogadaja, pokreta i radnje. to je igra..mi ju izradujemo..mi smo glawna uloga..

w.




Post je objavljen 08.06.2010. u 00:48 sati.